Hmm , voor de duidelijkheid. Peter en ik refereren naar de Goodwood Revival in September , niet het Festival of Speed... Deze "dames" lijken niet echt in de sfeer van de Revival te passen...
Niet voor de babes misschien, maar Goodwood Festival of Speed is wel een SUPER evenement hoor! Misschien moet ik hier eens met mijn foto's van vorig jaar een mooi fotodraadje van gaan maken, heb ik weer wat te doen... Image Unavailable, Please Login
Fred - je bent helaas heel erg laat. Tribune kaarten kun je vergeten (behalve heel misschien de Levant tribune die ver van alle andere activiteiten is), hotels redelijk in de buurt ook. Ik boek normaal zeker voor maart. Maar met een paar stoeltjes en wat verder reizen naar je hotel kun je nog steeds een geweldig weekend beleven. Zorg dat je rond 7:30 bij de ingang bent - dan heb je alle tijd om een mooi plekje te bemachtigen vlak aan de main straight, en het gedeelte binnenin het circuit is dan nog erg rustig. Daar staan vele honderden auto's en vliegtuigen opgesteld, en ook andere displays als historische garages etc. De eigenlijke paddock is alleen voor GRRC leden of pers toegankelijk maar je kunt er wel vlak bij komen, en bovendien is dat maar een klein gedeelte van wat er te zien is - geen groot nadeel. Als je niet verkleed gaat in pre 1966, zul je er erg veel spijt van krijgen - ik had dat tenminste wel toen ik voor het eerst ging. Je voelt je erg opgelaten omdat je de sfeer verknalt. Echt - 90% of meer van de toeschouwers is verkleed en het is bovendien goedkoop en leuk om te doen dus waarom niet? Als je de winkeltjes in de Negen Straatjes in A'dam bezoekt heb je in een half uurtje een outfit bij mekaar voor 100 euro. Ik raad het je echt aan, het draagt ontzettend veel bij aan de sfeer en leut van Goodwood en het is heel leuk om een bijdrage te leveren aan die enorme filmset die Goodwood eigenlijk is. Veel plezier! Onno
Thx voor alle info (ook PM's) ga kijken of we kunnen gaan "in style" Welke van de dagen is het hoogte punt? Zijn er nog meer "must see" in dit gebied van de UK? Zijn er bepaalde weggetjes bijvoorbeeld die eruit springen?
Poef weer een paar heerlijke dagen achter de rug met Bram en nog meer vrienden. Wat een heerlijk plekje daar bij het Comomeer, moet toch maar eens wat geld gaan sparen om daar een stulpje te bemachtigen. Alles is bij RM en het concours super geregeld, Bram had een mooie 740L hybrid individual met chauffeuse onder zijn bipsje.(te lui om te lopen) Heerlijk gegeten en gedronken, zeer leuke mensen ontmoet. geloof dat Bram nog foto's heeft gemaakt, ik was te zenuwachtig.
Ik zie nu een puffend vrouwtje voor me met Bram op haar schouders rondlopend in Como Of begrijp ik het verkeerd?
Alle dagen zijn geweldig, maar de TT Trophy op zondag is toch wel het hoogtepunt voor mij: 250GTO's etc vierwieldriftend in gevecht. Prachtig. Die race is meestal rond 16:00. Ik slaap normaal gesproken wat ten oosten op zondag, zodat ik maandagochtend niet zo ver naar de Chunnel hoeft te rijden. Normaal gesproken is er wel plek in de Alexander hotels, bijv. http://www.alexanderhotels.co.uk/langshott/ De weggetjes van Tunbridge naar Chichester zijn leuk om te rijden maar ik heb niet echt 'must-do' wegen gevonden in die regio. Must-see? Hangt er vanaf hoe je het in de planning gooit. Als ik echt leuk zou willen rijden dan zou ik naar Wales gaan (zeg 3 dagen voor het Revival weekend). Ik heb afgelopen oktober ook prachtig gereden in Cornwall, dat is ook niet zo veel verder naar het Westen (uur of 3 van Portsmouth). Ik heb een middeleeuws stadje bezocht waar geen straat is veranderd, ben effe de naam kwijt, maar dat was erg leuk. Mooie kastelen ook in dat gebied. Maar je kunt natuurlijk via Londen rijden, of Canterbury. Genoeg te doen. Onno
Dat is wel iets om rekening mee te houden. Meestal zijn meerdaagse evenementen zo ingedeeld, dat het zondag programma bijna een herhaling is van het zaterdag programma. Bij de Revival is dat niet zo. Je bent dus 'verplicht' om tot het laatst te blijven, wil je alles op het circuit gezien hebben (maar dat is geen straf).
jeetje die is bijna niet van echt te onderscheiden....mooie replica ( hou er normaal niet van, maar deze is echt goed gelukt!) hahaha.....en gelijk heb je!
iemand dit al gezien? http://www.autogespot.com/nl/item/11141/ferrari-458-italia-krijgt-noodlottig-ongeval.html heel triest....... dat van die 348 in Almere is natuurlijk helemaal verschrikkelijk....wens die familie heel veel sterkte.
Vroeg me al af waar je was. Heb je Tonnie geholpen met tellen of ben je nu pas bijgeslapen? Gr. Martin
Hij is net bijgeslapen. The yellow submarine is nearly ready. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login