Ik heb het er thuis over gehad, ik mag gaan kijken naar een eigen stulpje, dus dan de eeuwige student er gewoon altijd naar toe.
Trouwens, je kan binnenkort zelf wel iets kopen in Italie, kreeg net een telefoontje dat je investment in een 430 spider weer verzilverd is, dus ga op zoek naar meer van deze koopjes, dan heb je zo een travelsleeper in Italie.
@Vu, ik ga zaterdagmorgen even op en neer naar Spa-franchorchamps, als je mee wilt dan zeg het maar. Blijf alleen niet zolang.
Ook heel mooi: Ferrari Genuine has created new multispoke wheels for the 458 Italia. Combined with titanium bolts, the new rims cut the weight of rotating masses, yielding an even sportier driving sensation. Image Unavailable, Please Login
Vandaag geloof ik op deze ITalia gezien. Zijn erg mooiinderdaad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mochten er liefhebbers zijn voor mijn highres foto's van de Deil meeting, dan kan je ze hier vinden: http://s187.photobucket.com/albums/x11/pterps/Deil%202011/ Stond die Aubergine kleurige GTO ook nog binnen?
Ga dit weekend snelle auto's kijken in Monaco. Erg veel zin in! Kijken zondag vanaf het terras van Hotel de Paris dus moet helemaal goed zijn! Eerste keer F1 Monaco dus ben erg benieuwd!
Je kan het slechter treffen Wouter! Veel plezier en maak wat mooie plaatjes voor de thuisblijvers. Gr. Martin
Stond zeker nog op to-do lijstje en de manier waarop we nu gaan is echt helemaal super met culinaire hoogstandjes in avonduren en geweldige plaats om race te kijken. Je moet wel 's een gelukje hebben!
Als je tijd hebt, moet je even gaan kijken bij DPM motors classic, kan je misschien nog wat Morgans slijten.
Hou ik gedachten! Thnx voor de tip! Gefeliciteerd nog met de TZ verkoop, althans, ik ga er vanuit dat je blij bent. Ook je BB wordt erg mooi zo te zien. Goeie kleur! WD
Eg niet! De vijfspaak vind ik veel mooier! En het geneuzel dat je met deze nieuwe velgen nog sportiever kan rijden is natuurlijk lachwekkend!!
Bedankt, ja ik ben wel blij met het behaalde resultaat, een wereldrecord neergezet, maar onze TZ was ook een van de 3 fabrieksracers, hoorde gisteren ook dat de underbidder de koper probeert te verleiden om de TZ aan hem te verkopen. De BB is weer terug naar haar originele kleur zoals ze aanvankelijk geproduceerd is, alleen zeer waarschijnlijk de poorten van Maranello verlaten in het rood.