Dirk, gaan we volgend jaar weer naar Valencia??? Doen we die keer een groen miltair vliegersoverall aan....
He Dirk, ff een berichtje van mij: Ik tik in Google: aarbeiensmaak. Zeg niets meer. Maar goed dat ons aller Dirk niet meeleest! (lol) Alles goed zo te lezen met je Bar. Misschien kan Michiel je komen helpen, heeft tijd zat! Gr. Joost
Zegt hij die net een jaartje...........duimen heeft zitten draaien, betaald nog wel Enfin, goed dat het leven je toelacht Dirk want dat doen we toch? Al moet je (wanneer heb jij iets gemoeten in je leven behalve naar de kerk gaan) nu baas/eigenaar spelen van een hobby. Is het goed als ik van de zomer (ga er gemakshalve van uit dat er wel weer een schuitje in de haven zal liggen waar ik op moet knutselen) even "aan de toog" kom staan? Hoeft niet gratis, ben heel goed in declareren, neem hoofd financien ook mee als je dat gezellig vind (declareren we gelijk dubbel ). Boek ik dat hotel waar jij altijd je F430 voor/onder parkeerde als je naar kantoor was. Is niet zo ver hobbelen (lees: kruipen) van de toog naar het nest Je hebt voldoende prosecco in voorraad voor deze dame?
HEY DIRK!! Goed te lezen dat je weer "terug" bent! Niet te lang wachten met de volgende post hè. Groet, Jeffrey
Nou Fred, 't Is precies andersom, ik rook een cigaret want dat vernauwd de bloedvaten. Daarbij neem ik een whisky want dat verwijdt de bloedvaten. It takes two to tango En dat wat de heer verboden heeft, das ook al weer een tijdje geleden, maar je brengt me wel op gedachten... PS : thnx voor je email, ik laat je sofort wat weten maar hou die VIP plek maar vrij vrees ik. Kan ik Wilma ook weer eens bewonderen ?
Ok Dirk, het leven is vol keuzes en soms maak je goede en soms mindere. Laat in dit geval (kostbare)tijd niet voor je beslissen want dat zou eeuwig (lees: 1 jaar) zonde zijn. We zien je spoedige reactie tegemoet
Toch wel leuk Dirk dat iedereen "doktertje wil spelen" (haha) Net wakker en dadelijk weer aan de slag? BTW hoe is het weer nu daar bij jou? Gr. Joost
Hallo Vrienden van het goede leven, Pardon dat ik enkel nog veel mee lees en zelf niet zo driftig mee schrijf, maar ik heb het een beetje druk met de commerce en de rest Ik heb een beetje vernomen dat m'n nieuwe 458 spider wat vertraging heeft maar das niet zo'n ramp, want dan kunnen we nog wat door sparen... Ondertussen dacht ik, als Mozes niet naar de berg komt, komt de berg wel naar Mozes Dus er komt straks een schitterende nieuwe Yachthaven in Marbella , en U raadt het al, d'r komt natuurlijk een mooi nieuw gezellig cafeetje bij en een plezant penthousje voor als ik moe ben. We kijken even naar de beelden http://www.diariosur.es/videos/malaga/actualidad/960337473001-reconstruccion-ampliacion-puerto-marbella-bajadilla.html
Dat ziet er prachtig uit Dirk! Kan je door het noemen van het tijdstip in de film aangeven waar het nieuwe 'kroegje' komt?
Cool Dirk! Ben benieuwd naar je 458 Spider. Onthulling is 13 september heb ik begrepen, op Frankfurt. De grote vraag is hoe het dak gaat werken. Ondertussen heb je het nog wel naar je zin in Marbella, zo te zien. Goed om te horen. Onno
Ziet er indrukwekkend uit Dirk, wat wordt precies de locatie van de nieuwe haven? Bij het 'oude' centrum van Marbella?
Zo, da's een flinke uitbreiding van de marina. Knap dat ze dat in deze tijd aandurven. Realistische 3D rendering trouwens: je ziet bijna uitsluitend supercars rondrijden in het filmpje
Hoog F430 gehalte in geel en R8 in grijs.... Wie wonen daar??? Ik hoop dat ik dit nog mee mag maken voor mijn pensioen en nog beter mijn pensioen daar slijten.... Wel erg ambitieus zo met een cruise-schip ben benieuwd of dat (ooit) gaat lukken. Niette min een mooi plan die met het achterland erbij nemend niet verkeerd is. Waar kan ik inschrijven?
Fred, Inschrijven is bij mij Had je nog een bootje willen inrichten dan ? ik heb wel paar contactjes...