Niet leuk voor de zoon en de vader. http://www.telegraaf.nl/binnenland/9943577/__Ferrari_uit_de_bocht__.html
Ongelofelijk toch dat mensen zich gewoon niet kunnen inhouden als ze dan toch een keer in een F rijden.
Ja, ZO moeilijk is het nou ook weer niet om ze op de weg te houden. Gewoon in tegenstelling tot de Daihatschie Colere waar je normaal in rijdt het gaspedaal nu NIET als een schakelaar bedienen (aan of uit)...
Altijd handig. (Post uit 2005....) : ) lach : mad: boos : p tong ; ) knipoog : ( triest : D grijns : confused: verward : o schaamte : rolleyes: sarcastisch : cool: cool : eek: EEK!
Zier er mooi uit Robin! Ik ben ook wel benieuwd naar wat meer fotos en wat je allemaal veranderd hebt aan je 360.
Spontane Actie: Terrasje pikken in Ter Heijde/Hoek van Holland. Pikken Robin (met vernieuwde 360 op) rijden dan richting terras waar later Jeff & Carolien aanhaken of richting ons huis komen voor een preview Italy trip 2011 (raw version).... Iedereen die wil/kan met dit mooie weer hebben mijn 06 wel... Goedemiddag!
Bedankt dat jullie langskwamen, vonden wij ook leuk uiteraard. Het was een mooie en geslaagde avond weer. Volgende keer toch even 2 uur eerder denk ik i.v.m. de geluidsnormen. Ze worden steeds strenger op CPZ, want wij hebben nooit last gehad en gisteren 5 auto's met teveel lawaai. Upgrades aan je Modena zijn succesvol volgens mij! Erg cool!
Hans, Het 1e deel van 35,5 km heb ik nu helemaal op papier staan. Ik ga zaterdagochtend het 2e deel op papier zetten. Ben jij zaterdag of zondag naar Spa? Zo neen, vind je het leuk met mij eventueel het 2e deel van Pannenkoekmeeting rijden? Is ongeveer zelfde afstand van 35 km. Komend weekend zijn het weer mooie dagen om even proef te rijden met de GT4. Misschien zondagmiddag ? Deel 2 is weer net zo'n mooie route zoals je afgelopen zondagmiddag hebt gezien in deze omgeving. Tot horens, Arian
SPAITALIA Ik ben er beide dagen, maar mensen die een dagje gaan kunnen het beste de zaterdag overwegen. Niets zo veranderlijk als het weer daar in de buurt.. maar goed. Als het een klein buitje is van een half uur dan is dat ook zo weg met die temperaturen natuurlijk. Ik kreeg een sms dat onze oude vriend P.Lambo ook komt zondag. Hij is daar nog nooit geweest op de baan... Zaterdag ging niet, dan is hij jarig. Image Unavailable, Please Login
Ik ook zondag, hopelijk blijft het droog. Ik denk niet dat ik dis toegangskaart eenvoudig omgezet krijg naar zaterdag bij die Belgen...
Erg gaaf om gisteren de 2 Ferrari's in actie te zien op CPZ. Werd ook goed doorgereden door Robin, ik had het idee dag de 430 het wat rustiger aan deed. Hier nog wat plaatjes van de 2: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie foto's Dick. Buiten het feit dat Robin erg goed kan sturen, kent hij CPZ ook erg goed. Image Unavailable, Please Login
Was weer een middagje... Begonnen met het bewonderen van de upgrades die Robin op de 360 heeft uitgevoerd. Foto's zijn door hem nu zelf gemaakt en zullen binnen kort hier wel verschijnen. Hij is er zeer blij met het resultaat maar moet de auto nog wel leren kennen....(waarschuwing Alex inclusief) Hele mooie stoel (het is er (nog) maar 1) maar is erg warm met dit weer. Gordels en stuur maken het binnen helemaal af. De wielen zijn stoer en de (achter) gril geeft de gewenste motor koeling. Zijn via, via uiteindelijk op het strand (net boven Hoek van Holland) op een strandtent neergestreken. (zie foto's) Nadat Jeff en Carolien (hoe is het nu C?) afbelde en huiswaarts keerde zijn wij nog een rondje in onze achtertuin gaan rijden. Ik woon slechts 20min van de mooiste baan van Nederland en waar flitskasten geen zin hebben vanwege het lege (lees: geen bomen/bebouwingen) gebied. Hebben slechts een klein rondje kunnen.... Enfin, was een wel bestede Hemelvaartsdag, ben zo rood als een... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Volgens mij zijn de fotos van post #62339 gemaakt door Dick Groen. Maar ik kan mij vergissen. Sorry hoor, maar ik vind dat echt volkomen belachelijk.
Was graag wat gaan rijden vandaag jongens, maar ik had mijn dochtertje beloofd dat zij haar verjaardagsfeestje mocht vieren hier van 15:00 tot 22:00. Het is een bende hier, 20 van die meiden van een jaar of 14. Het zwembad ligt vol, grasveld bezaaid met flessen, een teringmuziek over een ipod met zwaar JBL dockingstation, je wilt het niet weten. Hangt 100m slingers door de tuin heen, een gegil van jewelste... Roger-L kwam even zijn fantastische fotoboek laten zien van zijn F40 tribute MM feest. Een prachtig boek, echt geweldig. We konden elkaar net verstaan in de woonkamer. Eh.. Roger, overdrijf ik ?
Eh.. fotos zijn van een kwartier geleden. Waren er net een paar weg. Ferrari moest naar buiten, garage is verkleedhok geworden. Ik heb niets te vertellen.
Nog niet Martin het is nog geen 22:00. Henk is nog een mooie tijd toch . Als ze 18 wordt is het wat later denk ik hoor.