Henk, gefeliciteerd joh! En idd, over een paar jaar komen we je gewoon begin juni halen als je je huis uitgeschopt wordt......gaan we lekker een stukkie toeren of ergens wat drinken
Wilma stelde nog voor op dat terrasje om "bij Henk" het zwembad te overvallen. Blijkt nu dat dit niet een optie was geweest. Het is dat ik wist dat de A12 richting Utrecht dicht is deze dagen anders hadden we... Mooi dat ze dit allemaal zo kan vieren toch? Wie heeft/had dat nu een prive zwemparty met zulk weer? Je moet ze dat gewoon gunnen dan laten ze jou ook af en toe gaan, toch? Overmorgen Spa, ik heb de boel vandaag aardig los gereden. Het was weer 5min voor half zeg maar . Bijna max dus...
Henk: niet lullen: geniet ervan! En ik weet ook zeker dat je dat doet! Trouwens; wat zijn die jongens toch piemeltjes vergeten met die meiden op die foto's! Dat zijn al echte dames! Is alles daar 14 jaar? Pfff... wat een verschil tussen de sexen zeg!
Da's geen kunst! Ik hoorde vanmiddag van Robin dat de baan-vlaggers die 360 van Robin helemaal top vonden en dat bij elke passage zij de blauwe vlag gaven aan "de obstakels" waaronder dus die F430. Die man deed gewoon wat hem (steeds) gevraagd werd; plaats maken voor een zwarte 360
Ze zijn er nog steeds , die bijzondere auto's die tientallen jaren in een schuurtje gestaan hebben, hopelijk ben ik ook een keer zo gelukkig persoon die zoiets ergens uit de schuur tovert. Image Unavailable, Please Login
Klopt. Zondag eerst droog... later op de dag is 'n regen- of onweersbui niet uitgesloten. We'll see... maar de hele dag het dakje open gaat helaas niet lukken vrees ik...
Ziet er goed uit... nog niet zoals in Marbella, maar toch Op die leeftijd zijn het nog vooral cola en limonadeflessen... toch? Gefeliciteerd aan je dochter. Prachtige wagen!
't was erg leuk. Ik heb een nieuw gebied ontdekt! Bedankt voor de uitnodiging. Zeeeeer goed idee Haha ja die jongens waren erg enthousiast. Het was een leuke sfeer, met een organisatie die zich goed inzette. Nog een foto van Fred vandaag. Image Unavailable, Please Login
Ik verbrand zelfs een beetje, maar gelukkig staan de biertjes voor straks wel alvast goed koud........afzien
Moet vandaag ineens erg veel proefritten maken! Vreemd op zo'n mooie dag... Image Unavailable, Please Login
Nou vriend, ik heb volgende week ook zo iets ;-) Audi heeft in NL momenteel de "on tour" actie. Klanten mogen in andere modellen een uur proefrijden. Aangezien de verkoper bij Ames in G'chem net zo'n fanaat als ik heb ik volgende week zaterdag het volgende: 14-15u Audi S3, 272pk tfsi 15-16u Audi S6, 5.2 V10 fsi 435pk 16-17u Audi RS5, 4.2 V8 450pk Ik heb 3 verschillende namen heh heh
Wat cool!! Kan nog elke keer met een smile terug denken aan het (korte) ritje in de S6 van Frans, wat een wagen!
Een paar weken geleden heb ik de RS5 en TT-RS kunnen rijden met Audi ontour. Wel leuk om zo makkelijk en ongedwongen een paar proefritten te kunnen maken, totaal geen verkooppraat enzo. Maar ik vond de RS5 niet heel spannend, wel snel maar geen enkele beleving.
Hier twee korte filmpjes van ons weekend F1 in Monaco. Gefilmpt met telefoon dus kwaliteit is niet super, maar geeft wel een indruk van hoe dicht we erop zaten en van het geluid. We stonden op terras van Hotel de Paris. Eerste rondje: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=z1GN-gUZBDQ[/ame] Ongeveer ronde 65 geloof ik waarbij top 3 binnen 1 seconde van elkaar lag: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=jtGJkSJTnhI[/ame]
Dan zit je echt dichtbij "where the action is"! Moet een superweekend zijn geweest. Wat vond je van de support races? Gr. Martin
Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo veel andere klasses heb bekeken. De 4gangenlunch moest ook genuttigd worden natuurlijk!