It's a car again. Misschien toch maar verkopen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja, ik! We gaan van vrijdag tot en met zondag en we kamperen op beausejour; vlakbij de Porschebochten. En niet ver van het schattige plaatsje Arnage, waar ik vorig jaar een F40 en een F50 keurig naast elkaar geparkeerd zag staan. Volgens mij had die F50 later nog pech. Lewie
De porschebochten zijn een mooie plek om een paar uurtjes naar de race te kijken. De camping Beausejour is redelijk. Tamelijk ruime campeerplaatsen, de voorziening voldoende, maar naarmate het weekend vordert, wordt het natuurlijk vaak een puinhoop met al dat volk. Maar ik heb het er altijd prima naar mijn zin. Het enige nadeel is dat het een eind lopen is van de camping naar het start finish gedeelte van het circuit. Maar gelukkig rijden er ook treintjes die je naar start finish en het pitgedeelte kunnen brengen. Verder rijden er bussen die je naar beroemde bochten als Arnage, Mulsanne etc kunnen brengen. Lewie
Zorg jij wel voor het evenwicht? Ik wil wel graag een autotje of 5/6 om te wisselen! Ik denk bb weg en GTC voor de zomer?
Ik ben niet naar Spa Arian. Beetje aan het bijkomen van een kleine operatie waardoor ik nog niet helemaal weet of ik nou met vol enthousiasme op de koppelingspedaal van de Dino durf te dansen. Dus het circuit op leek me nou niet alles. Ik kijk het voor morgen nog heel even aan, laat het je vanavond wel even weten...
Nee, het was de F40 die pech had. Kapotte thermostaatschakelaar voor de ventilatoren. Heb hem m'n Cor-draadje met alligator-klemmetjes kado gedaan.. Image Unavailable, Please Login
Was mooi! Wat een wagen. Krijg je nou niet spontaan natte kleren als je daaraan terug denkt? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik heb sinds een paar weken een nieuw paspoort. Dan is dat nu in ieder geval niet meer zo'n door water totaal verfrommeld vodje. Nu m'n autopapieren nog... En volgende keer in de regen de ritsen WEL helemaal dichtdoen.... Was een mooi tripje ja...
Joh, er WAS ruimte om tussen de scheerlijnen door te slalommen. Het was alleen een beetje sneu voor de achterburen. Elke keer als ik m'n auto startte zaten zij onder de zwarte spikkels. Beetje dichtbij enzo...
@Bram, moet wel wat verkopen, dit staat te koop, maar je moet de gehele collectie kopen, alle auto's en prototypes en automobilia, en kan wel kopen maar wil toch nog op vakantie. @MartinG, de echte autohandelaar heeft geen staatsteun nodig. Image Unavailable, Please Login
Een ieder die komt om mijn BB te kopen en de bedoeling heeft om mijn BB met eer te bezitten, krijgt een matsprijs.
Heeej, de Bertone Rainbow? Het blijft toch een briljant lelijk ding, maar wel met een mooi Bertone-neusje
Quizzzzztime: Welke Bertone neus hoort bij welke auto? Edit: nog een paar erbij. 12 stuks nu. Ben klaar... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
1- Lamborghini countach 2- Maserati Merask 3- Citroën XM 4- Maserati Ghibli 5- Citroën BX 6- Prototype (Kom niet op de naam (Nova?). Grote voorruit en HEEEEL laag) 7- Bertone Rainbow 8- Ferrari Dino 308 GT4 Ga ik nu door voor het ijsklontje?