Dat was ook een hele mooie ervaring! Franc en Henk waren toen nog bij je op bezoek. Je schotelde die oude, van vervaldatum verlopen cola nog voor Eigenlijk wordt ik stoffig?
Yep, van mijn vriend Bram gekregen, een van de 1e in NL geleverd. Klopt 503, maar een lekkere auto om mee te sturen, dat wil je niet weten. 507 vindt ik persoonlijk ook mooier, maar zo'n 503 is ook een zeer fraai ontwerp. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Klopt, produktie aantallen: BMW 503 coupe 273 stuks BMW 503 cabrio 139 stuks BMW 507 254 stuks volgens mijn gevonden gegegevens.
Bram geeft leuke cadeautjes. 503's zijn lange tijd ondergewaardeerd geweest, maar zijn de laatste 10 jaar aardig in prijs gestegen. Terecht ook! Supermooie auto's, vind ik. 507 uiteraard ook. Gaver (en zeldzamer) dan een Gullwing vind ik. Volgende die in waarde gaat stijgen wordt de BMW 3200CS Bertone (maar 500 gemaakt en nog steeds een nette voor ~40K te koop!) en (wat later) de 2000CS vermoed ik. De 2000CS is altijd al minder populair (en minder duur) dan de 3.0CS, maar is eigenlijk veel specialer. Nog echt hout en messing verchroomde onderdelen etc etc. 3.0CS is meer massaproductie.
@Erik Ik kom net deze tegen (heeft ie gister pas op YT gezet). We staan er weer mooi op [ame]http://www.youtube.com/watch?v=-6Jc1aUcLk4[/ame]
Iemand ervaring met dit bedrijf? Website ziet er goed en professioneel uit. http://www.stradaecorsa.com Mijn schoonzus woont in de buurt van Haarlem en zoekt in de buurt een goed adres om Haar Fiat Dino Spider 2.4 te onderhouden. Alvast dank voor de tips. WD
Zijn super fijne jongens, ik weet zeker dat jouw schoonvader hun vader goed kent, die reed met de gele SWB destijds.
Woensdag ben ik naar Berlijn gereden en gisteravond terug gekomen. Ik rekende toch wel op wat Ferrari's over een afstand van 1500 km en een bezoekje aan het centrum van Berlijn maar het bleef bij veel engels spul in Berlijn (DBS, Conti GTC, Vanquish Etc), een SLS, een Gallardo en wat leuke Porsche's. Ben ik nog geen 5 minuten over de grens in NL, kom ik gelijk weer een 355 tegen. Hebben wij hier in NL nou zoveel meer Ferrari's?
In DE rijden echt veel Ferrari's, 1 v/d grootste afzetmarkten voor dit merk. Zijn wel lijstjes van met percentages etc.
Mooi hè, dat Engels spul. Peter, vorig jaar 2 weken in La Bella Italia geweest (ca. 1000km daar rond gereden) en zeggen maar 4 F'jes in het wild gezien, waarvan er 2 in de parkeergarage geparkeerd stonden in Rome.
Ik heb het idee dat NL'ers de laatste jaren materialistisch-er zijn geworden. Dat zou de reden kunnen zijn voor het hoge aantal spots exoten hier of zoals Onno zegt vaker eropuit gaan met de exoot. Ben zelf schuldig als hell hieraan en weet niet echt of dat nu goed of slecht is....
Ik zie ze zeer regelmatig in NL, vorige week vrijdag nog een 250 Lusso gezien. Ik stond een broodje te eten op een parkeerplaats en die Lusso kwam dezelfde parkeerplaats opdraaien Heb nog wel een paar foto's gemaakt.