Is dat zo?! Ik vind dat een schitterende kleur voor een F430. Interieur is wat minder (gedurfd) maar witte stiksel maakt een hoop goed. Heb je een complete foto?
Ik heb ooit veel moeite gehad om deze kleur te verkopen, moeten verruilen met een Porsche 997 GT3RS,uiteindelijk toch verlies geworden. Zal morgen evne een foto schieten van de buitenkant.
Ik zag al een foto van hem in het S&C magazine in die auto idd. Maar hij heeft geen leuke auto's meer blijkbaar, alleen een moderne middenklasser. Te vaak ongelukken gehad en dat snelle rijden hoeft niet meer zei die.
Klopt, daar las ik dat ook in, maar googlede op zijn naam, en kwam ik deze foto tegen. Mooi die staal gouden Y-M II, trouwens die Daytona met zwarte lunet is ook echt gaaf, alleen wat klein vergeleken met een deep-****, als ik voor het kleine model ga, moet ie wel uit mijn bouwjaar komen, heb wat met klassiekers. trouwens Harry, even een persoonlijke vraag, jij noemt je eigen toch geen Alfist of wel soms
Stratos? Ik ben ook een fan van grijze ferrari's, bovendien erg fijn om te fotograferen Vorige week vrijdag nog een fotosessie gehad met een Grigio Alloy (heel licht blauw) 360 spider, ook een prachtige kleur!
Hoeveel miljoen was een 750 Monza waard in 2004? Dan moet je toch wel serieus veel haar op je ballen hebben als je dit er mee doet! [ame]http://www.youtube.com/watch?v=QghFYCKCu1Q[/ame]
hint is duidelijk Fred. 1e foto die ik van deze shoot bewerkt heb, zodra de complete shoot klaar is zal ik er nog wat meer plaatsen. Met dank aan de eigenaar! Image Unavailable, Please Login
Er waren eens tijden dat we ze in het meervoud hadden, helaas nu geen meer. Image Unavailable, Please Login
Wel fijn zo'n maat! Ik heb elke week wat anders! ferrari 246 gts renault sport spider ferrari 430 porsche gt3rs? Ps Als wij in sept. wat gaan eten moeten we ook een passend autotje hebben!
Iemand enig idee welke optie (naam/nr) dat extra deskboard gedeelte is onder het airco gedeelte in het midden? Nooit eerder gezien.... Waarvoor dient het? Lijkt orgineel gezien de exacte leder kleur. Ps stuur is jammer en helaas Image Unavailable, Please Login
Zullen we een beetje als Fam E. Scrooge gaan, dan is dit wel iets, mag voor weinig weg a.s. maandag in Parijs, komt precies uit , zullen een paar maanden nodig hebben om de wagen aan het rijden te krijgen, heb ik zo flauw vermoeden. Image Unavailable, Please Login