Nieuwe auto op het oog Henk?
Dan zou ik gaan voor de 272pk sterke S3 quattro die ik daarvoor reed. Wat een wegligging en snelle DSG met complete roffelgeluiden daar in lag.. Die S6 gaat als een stoomboot door een snelle afrit. Motorblok voorin is veel te zwaar i.c.m. de niet-sportieve ophanging. Maar hij klonk wel super en natuurlijk ook wel snel. Maar die S3 met een andere chip -want het is een turbo- (wordt 310 pk, 290km/u) zou ik heel blij van worden
Klopt, dit is de 2011 auto. De 2012 wordt 4.0 V8 turbo met 446 pk. Oftewel, met een andere chip tegen de 500pk. De huidige "ongeblazen" V10 is 435pk.
Huidige generatie heeft de V10 nog. Komende S8 krijgt voor zover ik weet een V8 met compressor en of turbo. Zal ongetwijfeld snel zijn, alleen verpesten de turbo's vaak het geluid wat . Ooit wel eens verteld dat mijn buurman een poosje een S8 v10 heeft gehad. Erg leuke daily drive, maar wel met hetzelfde probleem als Henkie omschrijft. Die v10 is te zwaar voorin. Daarnaast waren die keramische schijven qua dosseerbaarheid imo vrij matig. Klinkt wel goed, en met 450pk gaat ook een grote sedan hard . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo. Weer een beetje bijgelezen na een weekje afwezigheid. Druk weekendje zo met de Grand Prix van Canada en Le Mans Gr. Martin
Die heeft mn buurman ook. Serieus even veel lol als in een ferrari en nog meer aandacht. Hij staat er regelmatig mee in de krant als ie weer eens gespot is
Nee, ben nog niet aan de beurt, net over de helft. En dergelijke budgetten geeft mijn grote baas niet Er was bij mijn dealer in G'chem een Audi On Tour dag, je kon modellen testen. Ik zou ook van 4 tot 5 de RS5 krijgen, maar die is 2 weken geleden zwaar ingekort door een VW Polo 1.4 klant. Ik kon nog een Q7 rijden maar zo'n tank is niets voor mij.
Een collega van mij heeft ook zo'n ding, volgens hem valt er bijna niet mee te rijden door keiharde vering. Wel veel lol volgens hem.
Henkie, Ferrari en Audi is vandaag niet zo'n geweldige combinatie, nu ook een tweede Audi R18 er uit na een ontmoeting met een 458. Er is wederom veel tijd nodig om de vangrail te herstellen.
Ik heb nog geen duidelijke beelden gezien, heb al wel gezocht op joubuis. Edit, zie net wat nieuwe beelden op Eurosport, idd een stevige klap! [ame]http://www.youtube.com/watch?v=-SETNVd7k1E[/ame]
Tussen Borkum en Deilingen bedoel je zeker he Henk? Op de Autobahn. Waar je zo hard mag. Lekker stukje rijden - van de Waddenzee naar Niedersachsen. 809 km... Ik heb met de bolide van Frans mogen sturen vorig jaar. Wat een machine zeg. Maar het is idd geen sportwagen. Je moet deze denk ik ook zien in z'n natuurlijk habitat: Tussen Stuttgart en München, zonder snelheidslimieten. Om nou tussen Oost-Knollendam en Purmerend met zo'n ding te gaan rijden is misschien een tikkie overkill... Denk ik... Of??
Wat een strijd daar vooraan! Audi aan de leiding (nog maar 1 auto in de strijd en geen tijd meer voor een rijder-wissel). Nu ook nog regen, Peugeot nog 3 auto's en kan dus gokken met de banden wat Audi niet kan. Na 21 uur race een verschil van minder dan halve min...
Jongens ik heb even een vraagje, vorig jaar toen wij aan geldermalsen meededen, hadden een paar van jullie portofoons in de auto. Wij hebben die nu ook maar het bereik is nou niet echt om over naar Huis te schrijven. Zouden jullie alsjeblieft kunnen laten weten wat voor type jullie gebruiken. Hopelijk tot Volgende week bij geldermalsen!
Zo dan......13,8 seconden verschil na 24 uur. Waar gaat dat nog over? Hoorde trouwens ook dat de meest close-finish (of hoe zeg je dat?) uit de historie in de 60-er jaren was, toen het verschil tussen nummer 1 en nummer 2 slechts 20 meter (!) was.....
Beelden van de 458 CHallenge die vooraf aan Le Mans reed, mooie halve salto: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Qa88cmaY99s&feature=player_embedded[/ame]
Dat moeten Fordjes geweest zijn Ik heb de race op de recorder staan... alleen nog niet gekeken. Hoe hebben de dutchies het gedaan?
Geen idee. Wordt uitgezonden op MotorsTV, vanavond om 20:20 highlights... Ik zie zo snel geen videootjes...