$1523. Hopeloos. Wat kun je daar nu mee? 750 Monza is nog steeds buiten bereik. Overigens zei ik 12 maanden geleden al dat hij in juni 2011 op $1500 zou staan. Ik was wat conservatief, de prijs kwam er al twee maanden geleden doorheen. Onno
LOL Als ik het onder m'n lufthans.nl vlag doe dan valt dat nog best wel mee denk ik, en zeker als we er twee tegelijk bouwen. Dan wordt het toch beduidend goedkoper dan een 365BB....
Als je wilt proefrijden, dan is dat te regelen, eigenaar is namelijk een goede vriend van een F-chatter (NL).
Hey Hans, als je wil kan ik via Monza proberen om je in te schrijven? Weet niet of 't lukt maar wil 't graag voor je vragen. Hoor 't wel.
Realiseer me net dat vandaag de laatste dag van inschrijven is dus laat 't me snel weten als je wil gaan a.u.b.
Hmmm... verleidelijk, maar ik laat hem toch maar even schieten denk ik. Ik had er geen rekening meer mee gehouden en heb een aantal zakelijke afspraken in m'n agenda staan inmiddels. En aangezien ik nog maar net een paar weken hier zit, lijkt het me slim om niet meteen vanalles aan de kant te gooien voor een dagje rijden. Jammer dat de manager van m'n manager hier nog op vakantie is. Zijn kamer hangt vol met Ferrari posters, tasjes van de Ferrari store, modelletjes, uitgeprinte persberichten, etc. Totale liefhebber dus. Als hij nou terug was van vakantie had ik hem gewoon een dagje mee moeten nemen René, bedankt voor het aanbod in ieder geval!! En heel veel plezier daar natuurlijk...
Heel goed Michiel, lekker bescheiden! Weet je zeker dat het niet die F50 moet zijn die er onlangs stond? Gr. Martin
Ach, bescheidenheid siert de mens heb ik wel eens gehoord...... Die SWB was een van de F's die de meeste indruk heeft gemaakt op mij toen tijdens PP2.
[size=+4]458 - McMuffin[/size] [size=+4]3 - 0[/size] Vandaag drie bladen gescoord in Jersey met de langverwachte tests: McLaren MP4$32EX*$#/C v1.02 of hoe hij ook mogen heten tegen de 458. Conclusie van alle drie (AutoExpress, AutoCar, TopGear): McLaren (iets) sneller maar saai, als we moeten kiezen de Italia graag. Ron heeft ruiterlijk toegegeven dat de 458 de auto was die hij wilde verslaan. Tja, Ron, veldslag op cijfers gewonnen maar oorlog op passie verloren. Onno