Nou da's lekker, ik ben al een weekje onderweg en heb op voorhand wel een reservering bij v/d Valk maar nog geen bevestiging voor deelname. Als het morgen niet lukt (telefoontje) erbij te zijn kom ik volgend jaar bij jou aankloppen Rene, ok?
Voor de liefhebbers van Top Gear.... volgende week zondag begint het nieuwe zomerseizoen. Dit loopt tot 31 juli en zijn 6 afleveringen. Hier de trailer... [ame]http://www.youtube.com/watch?v=wJnpCp841_0&feature=player_embedded[/ame]
Volgende week? Dit weekend zijn we in Spa he? Fredt Rakedt is er overigens dinsdag. Geregeld door Rene 430-SPI.
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/10034908/__Volkswagen_Golf_vs_Ferrari_456__.html?p=1,1
Ok Eric, we houden contact over de komende Maandag en de voortgang die we maken die kant op. Hou ik die gasten (die er al zitten sinds Zondag) aan de praat met hun sterke verhalen over hun rondjes zodat we met z'n allen kunnen gaan eten. Henk zoekt we weer een mooi tentje op (met een ronde tafel) @ Rene (en Heidi die als telegraaf werkte), Super dat je dit (even) regelde na sluitings datum. Ik begrijp dat Maandag de drukke dag wordt en dat Dinsdag de rijders dag wordt (minder op de baan) Nemen jullie ook (een opgeladen) porto mee? Is handig op de baan heb ik afgelopen keer gemerkt.
Graag gedaan Fred, was maar een telefoontje en een goeie actie van Monza, top tent! Goed idee van de portofoon, die nemen we mee. Maar we zijn er wel op maandag dus gaan elkaar niet tegen komen, hopelijk lukt dat één van de komende weken wel weer. Veel plezier dinsdag! René
Henk heeft ook zo'n ding en Marc en Robin en Eric... O ja Eric is er Dinsdag maarruu Julie kunnen toch niet op een lege maag vertrekken na een dag gummen op de baan. M.a.w. jullie eten toch wel een hapje mee als wij er zijn (einde middag/begin avond) En inderdaad Forza Monza
Het is allemaal gelukt, de gtb is klaar dus ik ga er maandag ook zijn. Ben benieuwd hoe eea verloopt. Ik kom wel met de auto op de aanhanger, je weet immers maar nooit en ik wil wel ook weer naar huis kunnen Voor de maandag-gangers: tot dan!
Normaliter is deze kleur voor de velgen 'not my cup of tea' maar dit ziet er helemaal niet verkeerd uit Tony!
Tonnie, je weet dat die Engelsen maf zijn van "track days"? Je bent er nu helemaal klaar voor! Onno Image Unavailable, Please Login
Post #360, en het gaat heel toepasselijk over de 360... Vanochtend is de Challenge Stradale opgehaald (met waarschijnlijk een losgeschoten stuurbekrachtiging slang dus) en is de 360 Spider tijdelijk uit de showroom gehaald bij Forza. De 26e zal ik dan ook Italia a Zandvoort gaan doen met de Spider. Toch een leuk afscheid nog want het ging in ene erg snel. Na de riemen en grote beurt is ie blijven staan bij Alex J. en in de verkoop gezet. Geluk bij een ongeluk dus dat ik hem weer (even) thuis heb staan. Alles perfect geregeld door Alex en Carlo weer! Forza Ferrari Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Trap daar toch niet in Henk, dat huis is er alleen maar voor de foto bijgezet Image Unavailable, Please Login
Wel even over gehad met een vriend maar er zijn zoveel andere dingen te doen dat ik dat laat schieten. Alex is op vakantie, ook. Onno