squadra italia en alfa romeo challenge zijn als ik het goed begrepen heb niet welkom voor een demo race... ik pas, uit principe.
Yep, van plan om zondag naar Zandvoort te gaan (mits het weer enigzins meewerkt). Heeft iemand tips voor parkeren op/rond circuit? Is het mogelijk om tegen betaling de Ferrari in paddock te parkeren?
Via Kroymans als mede organisator zijn misschien tegen betaling nog paddockparkeerkaarten verkrijgbaar. Dan sta je in ieder geval met je F lekker binnen tussen alle andere F'en. Arian
Misschien is verzamelen bij Kroy een idee? Centraal gelegen en vlak bij de snelweg. Het wordt onnoemelijk druk zoals altijd en ik wil bijtijds in de paddock zijn met de GTC, dus een beetje vroeg is wel wenselijk. 7:30 bij Kroy wegrijden lijkt me, dan ben je er net na achten. Het wordt dan al snel druk. Onno
Wij denken er ook over om te gaan maar waar kun je precies kaarten krijgen? En mag iedereen over het circuit rijden of?
Via FCN of Kroymans/Munsterhuis voor zover ik weet. Je komt met je auto het paddock/circuit niet op zonder je aan te melden.
Hoe is de bereikbaarheid van Kroymans vanaf de snelweg? Afgelopen week waren ze nog druk bezig met het kruispunt richting Soestdijkerstraatweg.
Slecht bereikbaar, je kan bij de stoplichten nog steeds niet links af de Soestdijkerstraatweg op rijden.
Volgens mij staat dat aangegeven daar. Ik sta op standby dan, maar mocht de tijd er zijn probeer ik even langs te komen, moet alleen ff toegang zien te regelen voor mijn Italiaanse beauty dan......