Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2516 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Waar ligt dat? Dan kan ik het vermijden. :)

Onno

2. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
  3. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    #62878 toto70_0, Jun 25, 2011
    Last edited: Jun 25, 2011
    Donderdag bij Salon Prive wezen kijken, stonden een hoop mooie auto's, maar deze tractor laat me niet met rust.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=A8VIwXcQ1pU[/ame]

4. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Ik krijg ook lichte vormen van hebberigheid nadat ik dat filmpje bekeken heb. :)

5. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Oeps....."generally genuinely dissapointing". Lijkt of McLaren z'n huiswerk toch beter moet gaan doen.

Maar leuk om te zien wat een prachtwagen de 458 Italia in werkelijkheid toch is......;)

Ciao, E.

6. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Wow! Echt HEUL duidelijke taal van de heren... over beide auto's.
    Leuk filmpje.

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    En dit komt niet van een populistische Clarkson, maar van twee heren die toch echt wel weten hoe ze aan het stuur van een auto moeten draaien... wow indeed...

8. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Stond een hoop moois Tonnie. Helaas van de regen woensdag. Gooide het letterlijk in het water.

9. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Cool!!!! Mooie filmpjes!

(wist niet dat ook 5th gear op de Top Gear track filmde..... Dunsfold airport)

10. Mobiel

Mobiel Karting

Mar 6, 2010
    229
    Mijnsheerenland (NL)
    Full Name:
    Wouter
    #62885 Mobiel, Jun 25, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Vandaag de Dino van stal gehaald. Niet de mooiste dag uitgekozen, maar ach... Het is eindelijk tijd om er aan te gaan beginnen. Starten met draagarmbussen/rubbers, remmen v+a, remslangen v+a, wiellager rv, gaskabel, koppelingskabel, banden, filters, nokkenaskeerringen, nieuw stuur etc. etc. Ook een goeie poetsbeurt is geen overbodige luxe, want da's al even geleden zo te zien! Hoop over 2 maandjes klaar te zijn. We kunnen helaas niet achteréén stuk aan de auto doorwerken...
    Image Unavailable, Please Login

11. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Mooi project Wouter voor een schitterende auto.

Als je nog wat plaatjes wilt hebbenvan de wielophanging om vooraf naar te kijken:

www.308gt4.nl
    en meer specifiek:
    http://pics.308gt4.nl/#1.0

veel plezier!!

12. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Cool man, origineel NL kenteken. Gave auto!

13. Mobiel

Mobiel Karting

Mar 6, 2010
    229
    Mijnsheerenland (NL)
    Full Name:
    Wouter
    Thnx voor de tips! Altijd welkom. Zoek nog naar banden. Heb nu eigenlijk alleen Vredestein gevonden die deze maat nog maakt. Wil geen grotere wielen monteren want vind persoonlijk de standaard velg"jes" juist leuk.

Thnx Harry. Ben er ook blij mee! ;)

14. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Mooie, auto, leuk project, maarre... mijn eerste reactie.... waarom nu pas van stal gehaald?

15. Mobiel

Mobiel Karting

Mar 6, 2010
    229
    Mijnsheerenland (NL)
    Full Name:
    Wouter
    Tja... goeie vraag! ;)
    Hij is al ruim 30 jaar in bezit van m'n schoonvader en enkele maanden geleden zijn we gaan praten over overname. Doordat we in maart erg vervelende berichten kregen mbt de gezondheid van mijn vrouw (wat overigens achteraf veel minder erg blijkt te zijn) heb ik er sinds maart geen aandacht meer aan gegeven. Nu de rust enigszins is wedergekeerd werd het tijd om de draad weer op te pakken.

16. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Fantastisch!
    Geniet ervan. :)

17. VEEP

VEEP Formula Junior

Nov 9, 2005
    525
    Overasselt
    als ik het mij goed heug was een zilveren 308 GT4 de eerste ferrari die ik als middelbareschooljochie life heb gezien. Was in Arnhem, en ik had de indruk in gebruik als min of meer dagelijkse auto...

veel succes en plezier ermee, heb nog steeds een zwak voor de gt4, en zilver is een goede kleur ervoor. (zou er persoonlijk wel 16"opzetten, maar smaken mogen verschillen).

18. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Voor de liefhebbers.... het verse seizoen van Top Gear begint op de BBC morgenavond !

19. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Ik zit al klaar! (mits de telefoon niet gaat....)

20. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Cool Wouter - ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft (en waarom niet, die GT4tjes rijden erg leuk!).

Onno

21. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Ik was er donderdag, toen hadden ze over het weer van woensdag, donderdag was iets beter, maar ook niet alles.
    Alleen die kreeft en champagne was heerlijk.

22. ExTaxi

ExTaxi Rookie

Jul 22, 2007
    18
    Nieuwegein
  23. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Ik zal morgen even wat foto's van het rm auctions gedeelte posten. Kreeft en champagne was goed te doen inderdaad :D

24. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Ik ben met Dirk de Jager en Peter Singhof geweest, wel leuk om zo'n evenement een keer op een andere manier te zien, met van die "fanatieke fotografen".

25. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #62900 henkie, Jun 25, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Zo, dat doet mij aan de Nicolas Cage "The Rock" scene denken, alleen waren het toen parkeermeters. Nee, niet iemand van hier. Ik herken de auto van Automotoitalia-Houten van afgelopen jaar, daar stond hij op de parking. Met afgrijzen hebben wij toen naar die cm-ters dikke F355 emblemen op de deuren zitten kijken.

"UTRECHT - Op industrieterrein Lage Weide in Utrecht is een Ferrari F355 gecrasht. De bestuurder was niet de eigenaar van de rode sportwagen, maar een medewerker van een autobedrijf. Hij kwam er zonder kleerscheuren vanaf, maar was flink aangeslagen.
    Hij ging de wagen, die verhuurd zou worden, even wegbrengen en had de auto net aan zijn collega's laten zien.
    Bij het wegrijden op de Sterrebaan, vlakbij Maarssenbroek, vloog hij uit de bocht en ramde hij een paar paaltjes.
    De man had net een week de papieren om in een Ferrari te kunnen rijden. (huh?) Volgens een nabijgelegen autobedrijf zou de Ferrari-eigenaar de sportwagen total loss hebben gekocht en er vijf jaar aan gewerkt om hem in perfecte staat te krijgen."

Share This Page