Ah, ga ik doen, zag het vanaf een afstand en de Rapide dus van achteren.....ben meer een F-kenner.....
Ha, groeten terug! Zeg maar dat ik over 2 weken weer eens in Nice ben! Ge kent de groeten uit Brabant krijgen k**!!!!! (ja, Hans nu Utrecht....)
Aaahhh....heerlijk dagje vandaag. Met de 360 naar werk, en op de terugweg een partij zitten scheuren dat wil je niet weten. Het leven is mooi. Auto rijdt fantastisch.
@Pieter, Geweldig artikel over o.a. jouw Lancia in de autovisie!!!! Hop hop iedereen snel deze uitgave kopen nu het nog kan.
Leuk en vlot artikel. Maar wat een verschil in restwaarde (in voordeel van de Lancia) De aanschaf waarde lag nagenoeg gelijk en ronde de 50k in Euro maar de Delta bezit daar nog ruim 50% van maar de "rivalen" zijn al ruim 80% gedaald...
Een leuk filmpje. Verbaasd me eigenlijk dat ie nog niet gepost is hier. Misschien moeten we maar een apart draadje maken met ( ludieke ) autofilmpjes. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=K-abIbjdZZM[/ame]
Dat zijn wel specifiek de Evo's, die zitten meestal tussen de 20 en 30K. De oer-deltaatjes (8V, 16V) zitten daar aanzienlijk onder, maar nog altijd ruimschoots boven de Jappen. Een mooi exemplaar van een Delta is domweg moeilijk te vinden. Enne, Henk: gefeliciteerd!
Hieperdehiep HOERA!!! Van harte Henk. Maak er maar een mooie dag van en de andere dagen ook trouwens.
Van Harte Henk. Nog vele jaren gezonde (F) toegewenst waarbij je veel veilige (genot) km's mag maken @ Martin, Dit weekeind is wat druk, vandaag echter zal er wel wat (F)vitaminen genomen worden