Nee hoor, een Renault of Williams mag ook....... [size=-3] (het valt me overigens wel op dat de lifters allemaal mannen in het rood zijn.....?)[/size] Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ben weer thuis mannen, jullie hebben de site goed bewaakt. Was in de Ardeche, prutweer, max een graad of 21/22/23. Wel een mooie privepool Totaal 2300km gereden. Aantal gespotte Ferrari's: 0. Image Unavailable, Please Login
Die challenge op kenteken mocht toch lekker doorrijden Cali kreeg wel een bekeuring. Echt onzin. http://www.sbs6.nl/web/show/id=985917/langid=43/media=298808/page=1 vanaf 30:30. ps. welkom terug Henk.
Typisch lesje bekeuringen schrijven van de Marechaussee, matennaaiers zijn dat, je kan veul beter een agent van politie hebben.
Ook weer terug van een weekje malaria. Als je de keuze hebt - overslaan. Na 13 jaar Afrika toch eindelijk voor de bijl.... Onno
Klopt! Deze collega militairen (in mijn Luchtmacht tijd) Mochten niet zonder toestemming van de commandant op de basis controleren. Dus gingen ze zo'n zelfde les bonnen schrijven doen de eerste cm buiten het hek. "Routine controle", m'n reet. Ik moest ff pinnen op het burger deel van Eindhoven Airport, dus even 500m de poort uit. Ik werd gecontroleerd op papieren, die dus op het squadron lagen. Ik kreeg gewoon 2 bekeuringen voor ieder document dat ik niet bij had 1.......de dame in kwestie had mazzel dat ze een prima uiterlijk had......... En standaard na feestjes stonden ze te wachten voor een alcoholcontrole...... Altijd de niet drinkers weg sturen en dan laten waarschuwen, of dronken naar de poort rijden en binnen de poort (de laatste cm) een klein walmpje naar ze blazen en dan natuurlijk heel verstandig op de basis blijven slapen ..........bij de dames van de medische , dat dan weer wel.........
De California bestuurder heeft met deze auto meegedaan aan de Ferrari Tribute afgelopen mei. Heb hem uitgebreid gesproken op station Düsseldorf voor vertrek van de autotrein.