hele mooie foto's Kevin. Dank voor het delen.
Sorry niet gezien, heb ik nog naar het pand gekeken om te zien of je erwas, maar nie gezien. Het was toch zo'n lekker weer, dus de dino moest uitgelaten worden.
Ik zat in mijn Smart en stond bij het station (moest keren omdat de Spoorlaan nog steeds afgesloten was vanwege de kermis). Blijft een mooi gezicht, zo'n klassieke Ferrari tussen het normale verkeer
Beste kleur voor een Enzo vind ik. Als 'ie van mij was stonden er heel wat meer kms op de teller! Onno
Helaas.....rode wijzerplaten Dus nu ff niet Maar ben het helemaal met Onno eens, zo weinig km's kan toch gewoon niet!
Vorige week vrijdag 's avonds even een uurtje. Hoop van de week ook nog even wat tijd te vinden, want vanaf zondag 3 weken zonder......
Het is een kwestie van gewoon vragen.... Kan iemand mijn F ff naar mijn vakantieadres rijden volgende week?? Dan denk ik meteen weer aan Martin, die zich wel wil opofferen.
Een leuk klusje voor in het weekend als je het mij vraagt Zoals je weet is onze vriend E. gewend om tegenwoordig topless te rijden, met een Enzo een beetje lastig. Tenzij je de deuren er uit haalt... Gr. Martin
Mag ik nog blij zijn dat die TVR restauratie zo lang duurt.... Trouwens, ik moet eens even langs. Even in de 550 springen! Gisteren overigens een leuk ritje gedaan met 2 Lotus eigenaren (Amerikaan (Elise 111S) en Engelsman (Exige S)) en mijn vriend David in zijn 308 en daarna even gegeten op het strand van Muiderberg. Altijd leuk om buitenlanders wat binnendoorweggetjes te laten zien. De Amerikaan vroeg of ik zijn nieuwe uitlaat kon horen. Sorry jongen, dat lukte niet met mijn Tubi.... Onno
Is dat de Enzo van Richard Losee? Want die heeft er ook zo uit gezien: (geen dodelijk ongeval) Image Unavailable, Please Login