sleepauto ja, eigenaar nee jammer van de dempers qua geluid maar je ziet aan alle bochten dat dit zo goed stuurt. Denk dat het limiet op droog met slicks erg hoog is, dat weet echter alleen socciebon natuurlijk.
Heb vandaag mijn internationaal licentie C kunnen bemachtigen ( door mijn zeer imposante race CV was het een kwestie van geld overmaken en een rust ECG maken in het ziekenhuis ) en daarmee zijn staan alle deuren open om aan de race in Oostenrijk te beginnen. Alle sponsor stickers worden de komende dagen op de auto geplakt. We zullen toch wat van de bestaande stickers moeten verwijderen, maar daar komt wel weer een oplossing voor. Tijdens de Bavaria City Racing zal de auto ook zijn rondje maken op de Coolsingel. Mocht alleen als de auto met de Challenge stickers was volgehangen. Ik neem aan dat niemand gaat kijken en allemaal verplichtingen elders op de Veluwe heeft... Inschrijfprocedure voor 1 raceweekend is niet zo ingewikkeld. Kost 5000 euro. Maar daar krijg je ook wat voor terug, o.a.: Volledige racekledinguitrusting, op helm na. Drie setjes banden, waaronder 1 setje regen Volledige catering voor min 5 personen in de hospitality van F1 Clienti Casual Ferrari kleding voor de tijd dat je niet in je auto zit. We gaan het meemaken...
Proficiat Marc !! Veel plezier in dat weekend. Prijs valt me mee voor dat weekend.... Meegenomen dat je de 3 sets oprookt!!!!! Laat je een foto van de Challenge bestikkering zien??
Moet ik ff checken, jij bent hospik 5, ik 4, nu nog 3 over..... ff plek regelen aan boord bij mij, me ziek melden in Oostenrijk, ja moet lukken denk ik zo....