Ik lag dubbel! Alleen in Italië!! Italiaanse burgemeester verbiedt kebab Laatste update: 5 augustus 2011 21:20 info Bekijk op de kaart .CITTADELLA - In het oude centrum van de Noord-Italiaanse stad Cittadella, ten noorden van Padua, mogen zaken geen kebab meer verkopen. Burgemeester Massimo Bitonci heeft daartoe besloten wegens de geur van het geroosterde vlees. Foto: ANP Ook maakt kebab volgens de burgemeester geen deel uit van de Italiaanse traditie. Bitonci is lid van de rechtse regeringspartij Lega Nord, die het rijke noorden wil afscheiden van de rest van Italië en de immigatie sterk wil beperken. ''Als iemand kebab wil eten, kan hij dat thuis of buiten het oude centrum doen'', aldus Bitonci. De burgemeester vestigde twee jaar geleden al de aandacht op zich door maatregelen te nemen tegen bedelaars en straatverkopers. Ook probeerde hij met een beperking van de parkeerplekken voor caravans woonwagenbewoners te ontmoedigen naar Cittadella te komen. http://www.nu.nl/buitenland/2583236/italiaanse-burgemeester-verbiedt-kebab.html
Ik zat 'm ook net te lezen. Geweldig toch? En net thuis van even een heerlijk uurtje sturen met de Spider, die ik straks 3 weekjes rust gun (kom er maar in Joost.... ) Da's eerlijk gezegd toch beter dan zo'n dichte Enzo hoor En zeker met rode metertjes..... De laptop gaat wel mee en ik blijf in de geciviliseerde wereld van de wifi, dus wie weet... Ciao, guys & dolls. Tot in september dan maar weer (en jullie ondertussen veel plezier met en bij de Veluwerit)! E.
We gaan natuurlijk niet merken dat je op vakantie bent geweest in september. Die kleur zat er al op !!!! Prettige vakantie !!
Ben er weer om de boel te bewaken. Ik heb 9 dagen in het ziekenhuis gelegen waarvan 2 op de intensive care. Nee, niet zo goed geweest allemaal. Infectie in mijn rechteronderbeen, ben na 24u buiten bewustzijn te zijn geweest thuis "gevonden" en met de ambulance afgevoerd, volgens mijn naasten. Dit even n.a.v. alle pm's waar ik uit hing. Meer wou ik er hier niet over zeggen, het is een Ferrari-site he?
Goed om te horen dat je weer thuis bent, Henk. Veel sterkte met het herstel en voorlopig maar even niet inloggen om 3:05 hè? Vrienden, bedankt voor de goede vakantiewensen. We gaan ons best doen er een mooie tijd van maken, met misschien nog wel een spotje hier of daar...... Ciao, E.
Yep, maar heb nog effe wat poetswerk, 16 maanden in het stof , weliswaar zo goed mogelijk ingepakt, heeft toch wat sporen achtergelaten.
De laptop gaat wel mee en ik blijf in de geciviliseerde wereld van de wifi, dus wie weet... E. ....dat dacht ik ook Erik,....maar voorlopig weinig wifi voorhanden...permanente storingen. Soms zit 't mee, soms zit 't tegen. Nu gelukkig even snel bijlezen op een "strek wifi-moment". Fijne vakantie!
een beetje WD40 doet wonderen p.s. blijft een indrukwekkende auto hoor, zo'n BB. Zeker in geel/zwart. De velgen zou ik opnieuw doen, te bruin. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Verdorie; die ziet er toch wel mega shiny en cool uit zeg! Wil 'm toch wel snel een keer in het echt bewonderen.