Tuuluk wachten wij Harry, adres Pres Kennedylaan 108 Velp, prima verse broodjes en koffie. Alleen moet je daarna iets herder door rijden, wie weet wel te hert. J
@ Jolanda/Onno, Waar slapen jullie? Is toch anders niet te rijden voor jullie?! Ik schat dat het voor jullie de verste/grootste afstand is, toch?! @Pterps, Slaap jij nog wel? Ik vernam iets van gezonde spanning Wij hebben trouwens Henk nog gezien gisteren, haal dat "boelvet" maar van de deelnemerslijst hoor! Hij is nog (net niet) brood mager maar ziet er goed uit. Conditie is nog ^%$ maar dat komt vanzelf weer goed. @ porto bezitters, Porto's al opgeladen? Ik zal de navi nog even updaten wat betreft de "hot-spots"
Effe voor Jef, ik heb het net uitgezocht, het beste is de A12 parallel-baan te volgen en dan de A27 naar beneden te rijden richting Breda, afslag Vianen en dan weer terug de A27 op richting Utrecht. Via de A2 kom je er alleen via een grote omweg en binnendoor kom je er niet....
Helaas gaat dat niet lukken. Ik vind wel (persoonlijk) dat je een erg groot "offer" doet door met ons (samen met Pterps) de meeting (in een BMW!!!!) door te zetten terwijl je ook met je F challange over de Coolsingel had kunnen gummen (op slicks ipv regenbanden ) Je had het er wel over dat het "bekende koek" is gezien je rit met de 16M van een jaar geleden, op dit evenement, maar nu is de gehele F uitzet aanwezig en dat is toch "iets" anders, lijkt mij. Enfin, Langs deze weg wil ik (en Wilma) jou hiervoor op voorhand al huldigen voor deze keuze. Het pleit voor je als mens dat je dit voor ons allemaal wil doen ten koste van.... Dat we dan mogen rijden op de eerste mooie zomerdag na aanvang zomer (voorjaar was beter) is bonus te noemen en iets waar we allemaal naar uitkijken. Tot morgen!
Zo, alle camera's ingeladen, GoPro op het voorraam, volle tank, litertje olie mee. Wij zijn er klaar voor en hebben er zin in! Tot morgen!
Hee, de gopro. Goed idee Mike, thanks!! Tot morgen ook allemaal. Nieuwe remmen zitten eronder. Ingeremd en super. Interieur met de stofzuiger gedaan. Net ff bij Henk langs geweest en daarna toch maar even auto gewassen. Geïnspireerd door Henk's sponzerij... Helemaal klaar voor. Zin in!!!
Fred wij zitten nu al in Delden goed hotel met zwembad heerlijk. 10 km van Zenderen dus wij hopen op tijd te zijn.haha. Wij hebben er zin in.
Zeker, ik slaap heerlijk, maar de laatste puntjes op de i kosten nog wel wat inspanning inderdaad. Auto net nog maar even gewassen, nu de camera uitrusting nog even bij elkaar verzamelen en de laatste formuliertjes uitprinten en dan ben ik er helemaal klaar voor Tot morgen!
Hmmmm... batterijen in de camera geprobeerd... LEEG... batterijen in de oplader... DIRECT VOL ?????????? batterij in de camera... 5 foto's... LEEG!!! batterij in de oplader... DIRECT VOL!!!!????? NIET VANAVOND GRAAG!!! Contactjes oplader even schoongemaakt... is nu aan het opladen. En ik hoop dat het straks: batterij in de camera... VOL is. Waarom precies nu???? Maar goed, zoals Jolanda altijd zo mooi pleegt te zeggen: ALLES KOMT GOED
De hele dag feestje gehad met BBQ. Dat was hier in de tuin, dus we zijn net klaar met opruimen. Geen zin meer om de auto te wassen. Morgen alleen even tanken en dan gaan we gewoon de hele dag rijden.