Hier in Carmel is het gewoon mistig en hebben hier geen zomergevoel, maar wel veel plezier, gewoon hier een keer naar toe gaan, het is gewoon te gek hier, met al die wagens in het wild, zelfs hier bij het hotel lijkt het wel een deilmeeting. De wereldcrisis gaat ons ook volledig voorbij, met die opbrengsten bij de veilingen.
Gewoon volgend jaar mee gaan, trouwens over 3jaar is het thema Ferrari weer, dan moet je toch voor de Gli AMici.
Dat jullie het maar even weten: http://www.nu.nl/man/2594105/droombolides-bavaria-city-racing.html 'Droombolides' op Bavaria City Racing Laatste update: 20 augustus 2011 11:21 info. AMSTERDAM - Zondag vindt Bavaria City Racing plaats. Ferrari pakt tijdens het Rotterdamse race event uit met F1-, Challenge- en straatauto’s. Als officieel partner van Bavaria City Racing versterkt Ferrari Munsterhuis het optreden van het officiële Scuderia Ferrari F1 fabrieksteam met vijf 'droomauto’s', waaronder de allernieuwste Ferrari FF (Ferrari Four), de 458 Italia en California. "Het is niet alleen voor het publiek, maar ook voor Ferrari Munsterhuis prachtig dat het Scuderia Ferrari F1-team dit jaar acte de presence geeft," vindt Ferry Enders van Ferrari Munsterhuis. "Samen geven we op deze manier een perfect visitekaartje af van hetgeen waar Ferrari voor staat." Voorprogramma Alle auto’s van Ferrari Munsterhuis zullen aanstaande zondag meerijden in het voorprogramma van Bavaria City Racing, terwijl de twee Ferrari Challenge-auto’s tijdens het officiële programma ook over de Coolsingel zullen racen. Net als de Formule 1-bolide van het officiële Scuderia Ferrari fabrieksteam, met Ferrari-testrijder en voormalig 24 Uur van Le Mans-winnaar Marc Rooker aan het stuur.
Net als de Formule 1-bolide van het officiële Scuderia Ferrari fabrieksteam, met Ferrari-testrijder en voormalig 24 Uur van Le Mans-winnaar Marc Gené aan het stuur.[/QUOTE] Marc?, jij heet toch geen Gene van achteren.?.....
Nee, jij bedankt! De taart (van bijzonder proporties) was heerlijk. Net zoals de rest trouwens.... Hoe blijven die spanjaarde(s) zo slank met zulke tafels vol lekkernijen? Volgende keer eet ik niet van te voren als ik op bezoek kom...
Sommige andere vrienden hadden dat inderdaad al door en hadden blijkbaar niet gegeten hahaha. Ik ook niet Zit nog steeds vol. Taart was super. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Achter gedeelte (met motor) hebben wij al op, neusje is er misschien nog. Hangt hoofdzakelijk af wat Monica als ontbijt opheeft
-1!! Met mijn lengte/postuur zitten ze eerlijk gezegd voor geen meter.. (sorry Franc, maar ik stapte in Italië met rugpijn uit bij je na een uurtje passagieren)
Zijn net weer uit de kroeg gezet, 2 uur gaat alles dicht, stond gewoon zo'n buggy voor de deur. Veyrons of iets stond erop, wat een overkill aan exclusieve auto's.