Yes ik heb weer internet, nu nog even een hele rits foto's er door jassen op mijn comp. Vanavond zal ik alvast een eerste deel posten. @Dion, ik heb in iedergeval 1 foto van je Mondial in actie zag ik net even snel. Berry in actie: Image Unavailable, Please Login
Dat mag inderdaad wel eens hardop gezegd worden. Ik merk wel eens van eigenaren die niet op meetings hier verschijnen dat ze wel mooie foto's willen maar (nog) niet HEBBEN... Ik waardeer het in ieder geval enorm en maak ook dankbaar gebruik van de mooie platen door deze te vergroten EN op te hangen (beide garages hangen bijna vol) of door een jaar overzicht (DVD) te maken met daarin dia voorstellingen van de verschillende evenementen (Deil, Italy, Zandvoort ect.) Dus hierbij aan alle fotograven dank voor jullie bijdrage! PS vandaag nog even de foto's van Vu (Bavaria city race) door geschoven naar een familie lid die wat mooie plaatjes zocht en inmiddels heeft
Vertel mij wat. Bij mij op werk is Vu al een beroemdheid met al die foto's van hem die ik naar m'n collega's doorstuur! Maar inderdaad; hulde aan al de ferrarichat fotograven!
Foto's van mijn kant Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
1/6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
2/6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
3/6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
4/6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
5/6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
6/6 De laatste foto's van vanavond, morgen of vrijdag het volgende deel. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Peter, helemaal geweldig!!! Helemaal die gele Porsche van Lewie zijn knappe foto's... bij mij zijn de ramen altijd helemaal donker tov de auto en zijn de details daarin volledig weg. Echt goed, deze...
Geweldige foto's Peter, Hierbij heb ik nog een filmpje [ame]http://www.youtube.com/watch?v=7nRP9USS7OA[/ame]
Dat is weer een voordeel van bewolkt weer, goede belichting. Mooie plaatjes weer Peter, iedereen staat erop. Had jij die foto-spots van te voren bepaald?
We zijn inderdaad goed herkenbaar in beeld... Prachtige foto´s (en video's) weer. Heb ze al een aantal keer bekenen. Krijg steeds weer een glimlach. Was een fantastische dag! Lewie
Ja, ik wist hoe ik stukken kon afsnijden om het veld steeds weer op te vangen al kwam het vaak nog wel als een verrassing
Geweldige plaatjes. Iedereen breeduit lachen. Behalve ik, want ik had altijd te laat in de gaten dat Peter weer ergens stond. Wij vroegen ons op een zeker moment serieus af hoeveel Peters er eigenlijk waren.
Erg leuk om te horen Ik doe het graag en krijg ook altijd jullie medewerking. De leukste foto van jou Fred, is toch wel de ene in de regen. Binnenkort staan er weer leuke dingen in de planning. Moet snel zijn, want voor je het weet is het seizoen over Image Unavailable, Please Login