Volkel 2011, 3 september 28C, blauwe lucht met ca. 45 F'jes! WAS EEN TOP DAG.
Mijn mooiste foto. Zeg verder niets! Maar wij hebben ook nog de tijden van Marc doorgekregen. TOPTIJDEN! Image Unavailable, Please Login
Ik weet uit betrouwbare bron (Joost zelf) dat hij 600 foto's heeft gemaakt. Joost - aan het werk! Onno
Joost, je hebt nu al 15 uur gehad sinds je dit draadje opende om foto's te uploaden. Ben je aan het wandelen ofzo? Gr. Martin
Ik begrijp er ook helemaal niets van. Gisteren zegt ie nog 'Ik ben toch altijd snel met foto's plaatsen he?'... Kom op jongen!
#1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Yep, het was in alle opzichten een perfecte dag op Volkel. Hulde en dank aan alle (Forza-)mensen van de organisatie en medewerkers van Vliegbasis Volkel.
#2 en de rest komt echt heren!! Geduld is een mooie zaak Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hallo allemaal, Helaas mocht ik gisteren het terrein niet op. Was te laat met mezelf aanmelden om dit nog te regelen. Dus voor volgend jaar maar even wat sneller zijn. Maar heb buiten de poort toch nog wat foto's gemaakt, 's morgens bij aankomst en na afloop. Bij deze vast een aantal plaatjes, kwaliteit is door het uploaden een beetje achteruit gegaan, maar de rest zal in de loop van de week wel komen! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Helaas Wim, 't zit erop......alles kits bij jullie? @Joost: je bent toch wel een écht familiemens hoor! Vooral Alex z'n familie dan bedoel ik....
Ziet er weer heel mooi uit mannen. Ik heb begrepen vandaag van een FCN insider dat dit evenement volgend jaar een FCN evenement wordt i.c.m. Doe Een Wens.
Hoop bekende van vorig jaar (288, F40, 328, 599, 360, 550, 575, 308, 512) en net zulk mooi weer dus. (de 512Tr was de favoriet vorige keer voor Henk was deze dame er nu ook?) Goed om te vernemen dat de nieuwe commandant van de basis ook warm loopt voor dit evenement. Vorig jaar was het nog niet 100% zeker (door het afscheid van de toenmalige) of het dit jaar ook door zou gaan. Verder vernam ik dat de baan (speciaal voor volgend jaar/fcn? ) voorzien wordt van een nieuw laagje. Hoe is dat verlopen qua route dit jaar? Wat was begin en einde van het traject? of werd er gewoon heen en terug gereden over de baan? Verder zie ik de 348 van Gijs ertussen staan, ondanks tegenslag toch op tijd klaar. Knap. Welke patientjes waren het dit jaar eigenlijk?
was deze dame er nu ook?) Ja Fred, zij was er ook weer. wij hadden het genoegen haar al onderweg op sleeptouw mee te nemen. later op de dag was zij "slachtoffer" van een wet Tshirt bij de brandweerwagen. nee, ik zeg verder niets [toch Joost?] de route was goud. de weg richting de 2de baan was goud. de baan was eigenlijk niet meer interessant. er werd gezegd dat je op de weg naar de baan maar 60km mocht rijden!!!!!!!!!!!!!!!! het was gewoon een stuk circuit. we hebben ons natuurlijk aan de 60 km gehouden [toch Pinokkio?] Welke patientjes waren het dit jaar eigenlijk?[/QUOTE] de brandwondenstichting.
Wat een mooi evenement weer, gisteren was het echt druk wat evenementen betreft. Vanmiddag heb ik Vu nog even gesproken, ik heb van hem begrepen dat er nog heel wat mooie beelden aan komen. Bedankt voor je foto's Joost, ziet er weer top uit.