Ik vraag me af hoe Dolfijn dat allemaal doet. [/QUOTE] Daar heb ik een autogekke zoon voor Harry en idd ben er wel heul errug druk mee om alles bij te houden maar ook om de langslapers weer up to date te krijgen.....
http://925.nl/archief/2011/11/23/kaduke-ferrari-in-een-koffietafeltje-foto Leuk idee, alleen Arman was deze kunstenaar voor, midden 80tiger jaren, 2x 250 gt Pinifarina Coupes veranderd in compression Art, wel eerst de techniek verwijderd.
Euh Tonnie? aan het eind staat ook nog: "Vraagje: wie kan herkennen welk type Ferrari dit was?" Nou, als er ééntje is die daar een antwoord op weet........
Vol op bezig met de zwarte Jag Martin..........en dat is de laatse, de rest staat er nu helemaal bij als nieuw. Zelfs gisteren het orginele kenteken uit 1972 van de MG terug gekregen van de RDW
Op een Frans forum roepen ze dat het een VW Polo uit 1996 is... Dat knipperlicht lijkt ook wel op een VW item idd.
Klopt, ik kon dat knipperlichtje nergens vinden op een Ferrari,snapte erook niets van , want herkende dat lichtje wel, maar kon het nog niet plaatsen, maar nu gaat er toch een lampje branden. PS Arman heeft wel 2 originele Ferrari's geplet.
lol, mooi kansloos als het geen Ferrari is! Rode Polo platdrukken, stom F-logo erop gelegd en klaar dacht die gast zeker? @Hans : jij kunt niet eens op de fiets naar de binnenstad man
Uit de eerste hand.... Joop is tussen zijn afspraken te vinden in de ruimte naast zijn kantoor, te weten: de werkplaats!
Als je het absolute centrum van Utrecht definieert als de Domtoren, dan kan ik toch zeker wel een meter of 150 fietsen!! Of ik fiets eerst de binnenstad uit, schrik me een ongeluk van die lelijke betonbende, en fiets gauw weer terug. Kan ook. Niet genoeg om een fiets-conditie als die van Gairo te krijgen, maar het kan wel...
Dit filmpje wil ik jullie niet onthouden. Formule 1 brandstof vs. 'normale' brandstof: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=5G5byL9xNO0[/ame] Gr. Martin
Kortom, ze kunnen de research afdeling van de Formule 1 benzine sluiten, beetje aan engine mapping doen, en gewoon V power in de F1 Ferrari doen... Gaaf maar heel dubbel filmpje. Tuurlijk ter promotie van de standaard V power, maar de mensen die de formule 1 benzine maken worden hier wel te kakken gezet. Er gaat per jaar 21000 uur aan research in F1 Shell benzines...Dat is héél veel als Alonso zegt dat het verschil opgevangen kan worden door een "little engine mapping" Of zie ik het nou verkeerd?
Never mind Wesley, ik zie het ook niet als wetenschap. Ergens in het filmpje hebben ze het over een achterstand van 1 seconde, alleen het gevoel is niet heel veel anders. Gr. Martin
vandaag mijn laatste dag in de zandbak, werken zweten en geld verdienen voor de baas... toch maar even langs de Ferrari importeur, ik had toch een huurauto en kijken kan geen kwaad op de Pearl in Qatar naar Alfardan Ferrari showroom, jammer er stonden "maar" 2 Ferrari's een rode 458 Italia en een California ze hadden niet veel te doen want ik werd direct als toekomstige klant ontvangen, koffie, koekje, praatje en of ik even in de 458 wilde zitten...tuurlijk! al snel begon de overijverige maar sympathieke verkoper de werking uit te leggen en wat alles was en deed etc, ik vond het super start hem maar even....watte ? ok prima, heerlijke roffel op de vroege morgen ! wilt u even een stukje rijden ? eeehhhh nou Sir butteeh I am not a prospect and eehh YES please.... de verkoper reed de auto even de showroom uit, ik ernaast en wrroooooaaahhh even een beetje gas erbij en we reden rechts achter de ZigZag torens landinwaarts, de zandbak in, lekker spelen op de kaasrechte wegen, af en toe een rotonde wat een power wat een geluid, impressive van de sport stand naar de race stand, van auto naar manual lekker met de flippers en keihard links en rechts van rotonde naar rotonde, wowwww wat een auto we maakten een stop aan de kant van de weg "now it is you turn Sir" ...eeehhh daar gaat ie dan ! shaking, kriebels in de buik, ik ken de weg niet, veel onvoorspelbare oude rammelende vrachtauto's en redelijk veel verkeer...eerst maar even zitten en de spiegels goed zetten, riem om en langzaam in de automaat stand weggereden...step on it Sir, you will see how easy.....wooooooowwwwwwww what the F*** "sorry zei ik nog" na een paar stukken even voelen en wennen aan de auto, ook flink gas erop, links en rechts zigzag over de mooie wegen heb ik de race stand ingeschakeld en met de flippers schakelen, rode led-jes bovenop het stuur geven aan wat het toerental is en nu "push the pedal Sir" nou nou nou wat een verschil met de sportstand, wat een torque wat en dat terug schakelen....super super gaaf terug via de toegang van de Pearl naar de showroom heel rustig gereden, de auto stuurt heel gemakkelijk en je kunt er mee cruisen als een Mondial met je family erin...;-) hartelijk dank aan Oussama van Alfardan Doha Qatar, Hamdullah, FORZA de 458 Italia ! ik ga sparen !
Wit kannie ook wel hebben, hoor......... http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c127721112011222939
Wordt ik nu afgeschoten als ik zeg dat ik die wel (buiten die strepen over de neus) wel mooi vind. Velgen vind ik ook stoer in tegenstelling tot de standaardvelgen. Image Unavailable, Please Login
Gefeliciteerd en welkom to the 458 group Leuk om te lezen hoeveel lol je (onverwacht) hebt gehad op je laatste dag. Je staat op 's ochtends, denkt te weten wat je gaat doen en dan....zoiets! Never a doll moment in a Ferrari, een 458 in jou geval. Al uitgerekend hoe lang je (moet) gaan sparen? Ps in de Top-Gear staat een ander grappig verhaal in een 458 spider, met een blond fotomodel (aanrader). Plaatjes zijn top (uitvoering van die spider trouwens ook)