Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2644 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    FF scannen en posten. :D

2. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Altijd leuk en nog leuker als het zo spontaan gaat.

3. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Geen scanner hier thuis....

Maarhhuuu moet jij niet iets inpakken? Mazzelpik, doe "ze" de groeten daar :D

4. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik ben het met je eens, die wielen vind ik ook erg mooi!

Wat een prachtig verhaal Dion! Ook een volwassene kan nog veel plezier in een zandbak hebben ;)
    Onvoorstelbaar dat je ze zo makkelijk uitnodigen voor een ritje in een Ferrrari :)

5. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ze hebben honger!

Boetebedragen verkeersovertredingen bekend
    Laatste update: 24 november 2011 21:11 info
    DEN HAAG - Bedragen die verkeersovertreders volgend jaar gaan betalen zijn per overtreding bekend geworden.

Foto: ANP
    Dat meldt RTL Nieuws donderdag. Het was al bekend dat de boetes omhoog zouden gaan.
    Voetgangers op een zebrapad niet voor laten gaan kost vanaf volgend jaar 340 euro tegen 180 euro nu. De boete op onnodig toeteren gaat van 180 naar 350 euro, door rood licht rijden gaat van 180 naar 220 euro en dat geldt ook voor bellen in de auto.
    Een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid bevestigde een lijst met veranderingen in boetes die RTL op de website bekendmaakte.

Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2677158/boetebedragen-verkeersovertredingen-bekend.html

6. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Nog 2 dagen om in te pakken. ;)

7. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Zeg Vu, leuke berichten mogen ook hoor! :D
    Wat een geld...

Leuk bericht (voorbeeld ;)) Afgelopen maand de Herfstrit meegemaakt en zeer goed bevallen. Zijn nu ook (zeer) fraaie filmpjes van waar bekende in voorkomen (Mr Muurmans, Maurik 550, Spyker ect) De moeite waard in iedergaval en laat goed zien hoe mooi die "baan" is aldaar:

http://youtu.be/ElDt9Zuiefk

8. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Is dat de juiste link Fred? Ik heb wel gelachen om die clip van die Merc E63.

9. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Kan me helemaal vinden in je verhaal. En ja, ook volwassen mannen kunnen nog volop genieten. Heb zelf dit jaar het genoegen gehad een uurtje in een 430 rond te knallen op de Duitse autobahn. Was ook diep onder de indruk en dan heb jij nog het schepje er bovenop gehad. Mooie ervaring en gaaf dat ze je die mogelijkheid hebben gegeven. Daar zul je nog vaak aan terugdenken en van nagenieten.

10. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hier gingen we laatst nog even 300 ;)

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=aONC5pC3vH0&feature=feedwll&list=WL[/ame]

11. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik droom al anderhalf jaar van deze automobiel. Echt het allerallermooiste op wielen wat er bestaat.

(en voor de allerlaatste keer...):

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Onuv0aVQ93s[/ame]

12. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Half uurtje geleden. De 5 km van m'n garage naar huis. :)

13. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  14. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ja Vu, je hebt gelijk. Verkeerde linkje. Alsnog de juiste met enkele bekende van hier.
    Die wegen daar echt helemaal geweldig. Mocht er ooit het winnende lot komen weet ik al waar het huisje komt te staan...

http://www.hartvoorautos.nl/events/ferrari-herfsrit-2011/

15. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,153
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Gaaf verhaal Dion! :)

16. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,153
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Gaan ze eindelijk wat doen aan dat getoeter? Dat werd tijd ook...not!

Rood licht: hopelijk beginnen ze bij fietsers en voetgangers, dan hebben ze de buit in een half uur binnen! Moeten ze vooral rond negen uur bij een gemiddelde school gaan staan. Kassa!

17. Maranello2243

Maranello2243 Karting

Sep 21, 2008
    68
    Netherlands
    Full Name:
    Pim
    Vandaag ontving ik een tweetalig (italiaans en duits) verhaal uit Italie waarin staat dat ik op 22-05-2011 een snelheidsovertreding heb begaan, geconstateerd door agent G.P. Roberto Marino. Wel 5 km te hard, schande! Of ik € 53,60 wil overmaken. Geen foto, geen bewijs bijgevoegd.

In dit forum is eerder geschreven hoe hiermee om te gaan, maar ik kan het niet vinden.

Iemand een idee?

Pim

18. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,153
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Is dat familie van (de G.P. van) San Marino? :D

Ik kan je verder helaas niet helpen, sorry. Ik heb ook nog een boete uitstaan (tolwegkaartje), maar de enige manier om te betalen is ter plaatse. Rare jongens, die Romeinen...

19. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
  20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Volgens mij kwam het er op neer dat je een briefje terug stuurt in het Nederlands waarin je mededeelt dat je geen duits of italiaans spreekt (?) Aan de andere kant voor slechts 53,60 wil ik geen gezeur hebben bij een eventueel volgend bezoek aan Italie ;)

21. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Ik ben pas bij de betaal-tolpoort doorgereden, omdat de slagboom open stond..... Heb nog niks gehoord, was met een huurauto, dus ik hoop dat ik er onderuit kom.

22. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Overmaken naar bank rek. nr. in Nigeria?

Ik zou niet betalen. Ken een italiaan die in Zwitserland woont en die gooide ze altijd onmiddelijk weg. Nooit wat van gemerkt. Kan me niet voorstellen dat ze je komen halen. Wellicht dat het de volgende keer aangetekend wordt verstuurd. Dan zou ik wat spitser zijn.

23. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,153
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Bij mij was het andersom. Er kwam geen kaartje uit de automaat, toch ging op een bepaald moment de slagboom omhoog. Tja, dan rij je dus de tolweg op. Bij het verlaten van de tolweg gaf ik aan dat de automaat geen kaartje had uitgespuwd en men vroeg waar ik er op was gegaan. Ik betaalde vervolgens het tarief voor dat deel en kreeg een bonnetje mee. Ik dacht gewoon een betalingsbewijs, maar thuis met Google translator bleek het een bon te zijn! Ook raar. Heb nog geprobeerd om te betalen vanuit NL, maar dat was een dood spoor.

24. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Sneaky bastards die Italianen....;)

25. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Bij mij kwam in opdracht van de Italiaanse politie en het Italiaanse consulaat een paar bureau agenten aan de deur om persoonlijk de beschikking te overhandigen....
    Het ging om een boete die ik tijdens de Italië trip 2010 op de route naar de Futa pas heb gekregen... 17 kilometer te hard....
    Al die mensen die er een plasje over hebben moeten doen... Het is het geld zeker waard geweest :):):)

Share This Page