Maarten, wat geweldig jongen!!! Ik hoop dat je er morgen (euh - vanmiddag) nog bent (bij Kroymans) zodat ik je persoonlijk kan feliciteren. Onno
@maarten Geweldig kerel, dat zijn de momenten ! Ik had dat toen ook toen ik mijn 360 Modena ging ophalen bij Kroymans januari 2007. De tijd gaat hard Image Unavailable, Please Login
Barbara had 'n fototoestel mee genomen om die momenten vast te leggen. Echter had Sander andere plannen... Hij maakte de foto's zodat we samen het doek van de auto konden halen. Zo werd "mijn" moment "ons" moment. Heel speciaal... Sowieso is het gehele aankoopproces bij Kroymans op een bijzonder prettige manier verlopen.
Licht dat eens toe a.u.b. krijgen we allemaal wat inzicht hier over hoe het wat bij Kroymans, toch? Ik neem aan dat je niet bedoeld dat de koffie zo lekker smaakte... Ps Lekker geslapen nu hij er is? Zoals gezegd; we zien hem wellicht vanmiddag of blijft hij binnen?
Ik weet niet of de koffie smaakte , thee was in ieder geval lekker... Met name de open en eerlijke manier van zaken doen is ons goed bevallen. Zich eerst in zaken verdiepen (wat is bv. een Fiat Dino waard??) Wat moet er nog aan de Mondial gebeuren (heeft toch bijna 4 jaar geen meter gereden...)? En pas daarna een eerlijke offerte uitbrengen. Ik heb heerlijk geslapen vannacht... De bedoeling is met de Mondial te komen vanmiddag maar op dit moment waaien hier de takken bijna uit de bomen... Even afwachten dus... Tot strakkies!
Maarten, lees dit nu pas. Van harte gefeliciteerd, heel veel fijne en veilige kilometers en tot vanmiddag! Ciao, E.
Bij mij ook. Er werd al een build slot voor de 458 geregeld afgelopen juni, terwijl ik zei dat ik de definitieve beslissing pas in september zou nemen. Daarbij het enthousiasme, het Atelierbezoek met Sander, het geregelde fabrieksbezoek op een specifiek datum, en ook over de financiele details van de aankoop ben ik erg tevreden (maar daar wijd ik niet over uit). En geen valse beloftes over levertijden. Erg fijn allemaal, complimenten aan het team! Onno
Gefeliciteerd Maarten! Fijne km's toegewenst. Altijd een goed gevoel bij Kroymans. M'n 1e F ook bij Sander gekocht en daar was ik erg tevreden over. Ik ga vanmiddag Kroymans niet redden. Nog even de camera's opladen (en de nieuwe onder de knie krijgen), koffers inpakken enzo. Ik zie de foto's wel als ik terug ben
Fill us in, please....... Jammer dat het naar Kroy niet gaat lukken vanmiddag, maar in elk geval een fijne trip en wij zien de pix (of beter nog, de vids) wel als jullie terug zijn! Ciao, E.
Maarten, wat een fantastische Mondial! Echt een plaatje, zo zie je ze zelden. Ontzettend bedankt dat je in dit weer je nieuwe trots toch had meegenomen, ik vond die onthulling de leukste van de dag. Onno
Het is echt een waanzinnige auto. Ik denk zelfs dat ik het de mooiste F vind van de afgelopen 20 jaar. De ontwerper gaf nog een mooie speech (ondanks in een niet overdreven enthousiaste vorm..) over het ontwerp, met leuke details. ps. erg mooie Mondial Maarten! pps. en leuk om iedereen weer even te zien!
Wat een geweldige documentaire was dat zojuist op rtl7 over het leven van Senna. Dit brengt de beleving van Formule 1 en alle goede en slechte gebeurtenissen terug alsof het gisteren was.....een geweldig portret van Senna.
Van harte met de Mondial Maarten. Het zal wel volgend jaar worden, maar ik wil hem graag eens van dichtbij bewonderen.
Hier een klein beetje nazorg voor diegenen die het vanmiddag fantastisch vonden en anders niet meer slapen vannacht [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0hkNP-kldu0&feature=player_embedded[/ame]
Hier wat eenvoudige plaatjes van mijn klik klak. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login