Als je nog een kwartiertje over hebt: postte iemand in het 308 forum... [ame]http://www.youtube.com/watch?v=G1sihpc-oTM[/ame]
http://www.f12berlinetta.com/ In het Geel graag (heul graag zelfs!!!) Net zitten genieten van de 7e en 8e sound track (in gallery) dat is niet normaal meer! Wat schakelt die snel op zeg, je hoort geen onderbreking meer. Ook de toeren vallen super snel terug en bouwen net zo snel weer op.... Om de Quote van Jeremy Clarkson er maar even op los te later: "POWERRRRrrrrrrr"
Ik kan het niet uitleggen maar als je in de configurator het beeld iets verhoogd zie je duidelijk dat daar een opening zit, tevens zit er een op de achterflanken. Wellicht het opheffen van lift zoals dat bij de 458 Italia gebeurd....
Introductie nieuwe F is leuk. Maar de introductie van een nieuwe tunnel is natuurlijk vééél leuker...... Reed zojuist over de A2 vanuit Amsterdam langs Utrecht, hebben ze die tunnel opengegooid (gisteren was dit nog niet). Dus heerlijk lang stuk om de tubifoon binnenkort eens flink te laten rochelen! Kijken of de plafonds stevig genoeg bevestigd zijn Denk zomaar dat ik morgen misschien spontaan even naar Alex moet......
Te hard gereden en zijn logo verloren. http://nl.kapaza.be/brussels-gewest/ferrari-dino-196-barchetta-aluminium-62561090.htm
Ed, je denkt toch niet dat ik die tunnel zo lang laat wachten hè? Maar zaterdag gaat helaas niet.....voetballen en dat soort tijdverdrijf. Iemand anders misschien?
Erik, had graag met je mee gewild maar Alex heeft nog geen tijd voor mijn CS. Waarschijnlijk pas ergens volgende week op z'n vroegst.
Marc! Voor in de kelder? Ook als 3-serie realiseerbaar...... http://www.vkmag.com/magazine/spelletje_iets_te_serieus_genomen/
Snik snik, vandaag zou ik lekker een stukje gaan rijden met mijn trouwe maat, hij heeft me nooit in de steek gelaten, de laatste 22 jaar. Vanmiddag even alles controleren voor een tripje van 1000 kilometer, zit er olie bij de koelvloeistof, dus morgen maar even kijken of de koppakking het begeven heeft of de oliekoeler defect is. Moet eigenlijk een nieuwe euro5 kopen maar kan het niet over mijn hart krijgen om deze weg te doen. Image Unavailable, Please Login
De vaste waarde in jouw collectie, die zoveel moois als balast gedragen heeft... zonde als die weg zou moeten... Welke kilometerstand heeft die wagen ondertussen eigenlijk?
Had ik het dit weekend ook al over. Probleem voor mij is dat ik daar nog een koude motor heb. Is letterlijk om de hoek bij de slaapplaats van het Dinootje. Wordt inhouden... 1900 meter galmzaal! (Zondag met WARME motor door gekomen en de eerste zwarte brandplekken van wat vlammen al op de tunnelwanden achtergelaten...)
Het is mooi dat na iedereens bedenkingen over de California de modellen daarna allemaal als zeer geslaagd uit de bus komen (458, FF, F12). En dan zo die opvolger van de Enzo ook nog. Die gasten laten je de crisis vergeten
Ik ben zeer onder de indruk van de F12berlinetta, kan niet wachten om hem reallife te zien. Prachtige lijnen en die extreme achterkant vind ik best mooi. Geluid op de site klinkt inderdaad ook erg goed. Wie kan een fotoshoot regelen? Met een Euro 5 bespaar je je ook het nodige op de Duitse Autobahn aan Maut denk ik maar betekend wel weer dat je adblue moet tanken. Zou jammer zijn wanneer je hem moet vervangen Tonnie. Ben je zelf trouwens handig genoeg om zelf aan je auto's te werken?
Op de Duitse Autobahn moet men tot aan de 7,5 ton geen Maut te betalen. Volgens mij mag ik met mijn vrachtwagen niet meer over de Brenner en door Zwitserland is het 100% opslag (100 euro extra). Probleem zijn milieuzones in sommige steden, maar ja hier in NL kan ik gewoon de Pajero met trailer pakken. Ik heb 2 linkse handen ,trouwens ik vetrouw mijn eigen niet, vorige week de wielen gepoetst van de barchetta, met Bram een ritje gemaakt, kwam ik erachter dat de wielen nog handvast zaten. oeps.
Ik rijd veel in het Ruhrgebied, tot voor een paar weken altijd zonder sticker voor de umwelt zone's. Inmiddels heb ik voor 6 euro toch maar zo'n grote lelijke groene sticker tegen de voorruit laten plakken, begrijp dat de boetes er niet om liegen. Ik heb de beste man van de ADAC geholpen bij het vertalen van mijn kenteken bewijs, bij het kopje BPM en mijn toelichting daarop stond hij me toch wel met hele grote ogen aan te kijken