Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2726 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Boete is maar 40 euro Peter, dus ik heb geen milieustickers op mijn auto's.
    Geen sticker valt overigens minder op dan een rode sticker.

2. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Ben ik net bijna zover om toch maar de stap te maken om een nieuwe vrachtwagen te gaan bestellen, MB maakt nog nieuwe Vario's , beetje facelift en milieu-vriendelijk tegen bizar hoge prijzen, maar dan heb ik het gevoel dat ik nog steeds dezelfde heb.
    Had ik de berekening gemaakt van 70/20= 3500 euro per jaar, dat is te doen, komt mijn vrouw met wil jij met je 68 nog trucker spelen, dus blijkt de tijd haalt mij in, geen goed idee.
    deze maar gewoon netjes maken en vertroetelen voor die enkele keren dat ik hem nodig heb.

3. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    FF zeer geslaagd?? Qua prestaties ja, maar qua uiterlijk.....dan liever die California. En raar genoeg, hoe meer ik naar die Cali kijk, hoe mooier ik hem vind. Als we over 10 jaar terugkijken naar de 4-zitters en dan de Cali zien tussen de 612 en de FF, gaat 'ie er toch wat beter uitkomen denk ik. ;)

Maar goed, het is mooi een geheel nieuwe trio te zien, met lijnen die wel overeen komen. Ik had alleen graag gezien dat die FF niet zo op een Z4 coupe leek. De F12 daarentegen vind ik erg stoer.

4. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Zijn er geen mooie gebruikte Vario's te vinden?

5. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik weet nog wel een MB waar alles inpast en waarmee je officieel 120 mag rijden. Ik heb er zelfs al 71 jarigen heel verdienstelijk mee zien rijden, t'is een automaat.

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    M'n Dino is ouder dan 30 jaar en dus vrijgesteld. Ik kan lekker (letterlijk) stinken in de binnensteden daar.

Overigens hebben we een paar jaar terug een leuke discussie gehad over umwelt sticker ellende en het treinstation voor de Auto Zug naar Italië. Die ligt dus binnen de Umwelt zone. Formeel had iedereen z'n auto daar 500 meter mogen duwen, of had ik ze stuk voor stuk daarheen mogen slepen. Ik begreep dat de DB nu een ontheffing afgedwongen heeft voor mensen die naar het station gereden komen...

7. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Oh ja!! In mei maar weer m'n collega's in het hotel in Dusseldorf wakker maken met Ferrari gebrul en uitlaatgassen!! Zullen ze vast leuk vinden! ;)

8. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Die Duitsers zijn ook niet helemaal onrechtvaardig natuurlijk.
    Als jij de hele dag rondjes scheurt over de Koenigsallee in D'dorf zonder sticker word je eens gepakt en krijg je een boete. Terecht, want zo zijn de regels nou eenmaal.

Als je als toerist vanaf de snelweg naar hotelparking of autotrein rijdt, is de pakkans bijna 0.
    Italië (Milaan bv.) is al erger (en duurder met 110 euro), daar krijg je automatisch een boete als je de milieuzone inrijdt als je niks hebt geregeld.

9. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Maar dat doet ie toch ook helemaal niet? De overeenkomst die er wel is, is inherent aan het gekozen ´sporting break´ concept, maar dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat een Golf Cabrio op een Porsche Cabrio lijkt omdat ze een conceptueel uitgangspunt delen. Of de kritiek zou moeten zijn dat Ferrari voor de FF dat concept heeft gekozen.

Maar grappig hoe de smaken kunnen verschillen. De California is in mijn beleving juist het schoolvoorbeeld van een design dat mislukt vanwege een totaal gebrek aan samenhang in het lijnenspel en extreem onevenwichtige proporties, terwijl de FF in die opzichten een volle tien scoort (en dat is knap met een auto van die omvang). Maar goed, zo lang Ferrari er goed geld aan verdient en ik er niet in gezien hoef te worden, vind ik alles best :D

10. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,125
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Dat zou ik nog eens goed uitzoeken. Ik heb dat een paar jaar geleden gedaan: je hoeft geen sticker, maar je moet kunnen aantonen dat je auto een klassieker is. En dat kun je alleen met een papiertje van de KNAC. En dat kost een tientje of negen. Dus ik maak ook dankbaar gebruik van de ontheffing die de Autozugticket je geeft.

11. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  12. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Dat zeg ik ook :D :D :D

13. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    Cool...leuk stukje rijden daar! En ook nog even achter het stuur zie ik ;)

14. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #68139 pterps, Mar 1, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  15. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Inderdaad, dat was weer een hele leuke ervaring!

Afgelopen weekend werd het verschil tussen Ferrari/Lambo rijders en Porsche bestuurders ons weer helemaal duidelijk :D

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=tSjof5UGsUM[/ame]

16. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    touché ;)

17. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Eerste rit zit er weer op heren, jammer dat het zonnetje er niet bij was. Aan de andere kant waren er dan ook (nog) meer fietsers geweest....

Duidelijk plaatje Pterps met die luchtstromen alleen die iPhone achterop mogen ze er gelijk af slopen wat een foei lelijk ding is dat! :(
    Die led's hadden ook in de bumper kunnen zitten met enkel wat gaatjes. M.a.w. plak dat ding aan de binnenkant en boor op de juiste plek een smiley= "Blij dat ik rij" :)

18. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Je moet je boodschappentas wel erg hoog tillen om hem in de achterbak te leggen... of is het stiekum toch een motor achterin geworden? Niet echt praktisch ;)

19. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Zie jij jezelf al met de F12Berlinetta bij Appi voorrijden ? :):):)

20. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ja hoor... "FF snel op en neer" :D:D:D

21. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    #68146 575 GTC, Mar 1, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Die Iphone zit ook op de F1
    Image Unavailable, Please Login

22. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ja, dus?

23. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    :D:D:D

24. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Had ik de berekening gemaakt van 70/20= 3500 euro per jaar, dat is te doen, komt mijn vrouw met wil jij met je 68 nog trucker spelen, dus blijkt de tijd haalt mij in, geen goed idee.
    deze maar gewoon netjes maken en vertroetelen voor die enkele keren dat ik hem nodig heb.[/QUOTE]

Ja je vrouw is zeker een Brabantse.:D
    Jij ziet er nog goed uit Tonny voor je leeftijd.;)

25. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Daarom zit hij nu ook op de F12.
    Kunnen de marketing boys mooi vertellen dat er inspiratie is opgedaan uit de formule 1.

Vind het best wel een interessant detail. Maar vind het geen waarden toevoegen aan het ontwerp van de F12

Share This Page