Kan iemand vertellen of deze 2 auto's nog in NL zijn? Foto's zijn uit 2005 Zandvoort Italia. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zit wat in de "oude doos" te snuffelen en kwam deze tegen en vroeg me dat gewoon af. Ik zou er tegenwoordig iets langer bij stil staan en realiseren hoe bijzonder deze exemplaren zijn. Kijk daarom ook al weer uit naar komende MM... Maar ik begrijp hieruit dat jij het niet weet?! Ik had jou in de top 5 staan voor een antwoord.
De 250F 'Piccolo" met nr 24 is nog in NL, maar tegenwoordig istie gerestaureerd en in de originele Temple Buell kleuren teruggebracht. Hieronder op Het Loo in 2006 en de OGP 2008 en geheel onder Wings & Wheels 2011 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Thx, Wings en Wheels 2011 heb ik helaas gemist. Jammer anders was me dit (misschien) opgevallen. De kleur is wel....anders
De wagen met #2 is een 250 GTE 2+2 met een 500 TRC rebody, deze wagen was toen van een Brit, niet van een Nederlander. Was enkel in NL voor deze race tijdens Italia a Zandvoort 2005. Kevin
Nu op topgear....Brutus...de geweldige duitse machine die vorig jaar ook concours elegance apeldoorn was....heeft mij toen enorm gefacineerd..
+1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat leuke oude plaatjes: we gingen toen richting de Maastunnel. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bekijk deze video op YouTube: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=7VjkazAlsBM&feature=youtube_gdata_player[/ame] Verstuurd vanaf mijn iPad
Respectievelijk van noord naar zuid en zuid naar noord zo te zien. De maastunnel is een relatief krappe tunnel die erg leuk klinkt. Ik ben benieuwd hoe dat met zo'n groep geklonken heeft.
Vanaf 2:50 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=6obZ1Yg24g8&list=UUYFuFyT10_oVLMFrgNqicMg&index=7&feature=plcp[/ame]
Brutus Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login