Tja, na zo'n aanschaf blijft er weinig te wensen over....gefeliciteerd!
Congrats again mate! Je hebt er erg lang op moeten wachten maar het geduld is beloond. Dinsdag nog even zweten maar 't is uiteindelijk 'n onvergetelijke dag en avond geworden Natuurlijk gaf ik je met veel plezier even 'n lift, was voor mij alweer 'n mooi excuus om de 328 nog 'ns buiten te laten. En de 150km lange rit terug huiswaarts met 2 F's en via enkele omweggetjes was ook een waar feest!
http://www.telegraaf.nl/autovisie/av_goeroes/vincentvandervinne/11629933/__Zestig_jaar_Ferrari_in_Nederland__.html
Van harte Guy, prachtig dat je je droom hebt kunnen realiseren. Ik wens je heel veel plezier met deze prachtige auto, geniet er van in goede gezondheid! En we verwachten natuurlijk nog veel meer foto's en filmpjes.
Gefeliciteerd Guy. Mooi strak interieur, helemaal goed! Veel veilige km's toegewenst (waar je al druk mee bent ) Ps Vertel eens hoe je (vanaf dec ) je mond hebt kunnen houden. Hoe ben je van spider naar CS gegaan? kortom: pak eens uit!
Geweldige aankoop, mijn favoriete haalbare ferrari aller tijden. Het geluid alleen al is briljant. heel veel plezier ermee.
Uit Autosport van deze week: Evolutie van de Ferrari F1 sinds de nieuwe regels. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@ Guy: Dan sluit ik me maar gewoon bij de rest aan, geweldige aankoop, gefeliciteerd! @ Toto: Bedankt voor die link, had ik anders hier in ZA toch weer gemist.
Vrijdag gaat de Mondial even naar Alex. Er moeten een paar kleine dingetjes + APK gedaan worden: Airco checken, B stijl van de kap vervangen en een actuator na laten kijken. ik verwacht dat ik ze volgende week weer kan halen. We'll see
@Guy: proficiat! Heb je aan de hand van mijn info en foto's nog meer historie kunnen achterhalen? @Tonnie: leuk artikel, niet echt PR voor wijlen de prins (als het allemaal klopt). Gaat dit moment inderdaad gevierd worden? Kan ik me haast niet voorstellen. @Cor: ik breng de 308 deze maand ook even naar Alex voor een algemene zomercheck. Dan wordt hij weer uit de winterslaap gewekt en is hij klaar voor het kilometervreten in mei. @Vu: het schijnt dat Ferrari terug is naar de tekentafel inzake de uitmondingen van de uitlaten. Zoals je mooi van boven kunt zien, steken die nogal ver naar opzij uit. Dat gaan ze blijkbaar slanker maken.
Heeeeeej Guy, van Harte Gefeliciteerd met je CS! Een heel mooi exemplaar, heb hem vorige week nog kunnen bewonderen bij Monza maar wist toen natuurlijk niet dat het de jouwe zou worden. We moeten eens afspreken voor een ritje en een fotoshoot... Veel (veilig!) plezier ermee! René
Zo dan, zon hard core CS als je eerste Ferrari. Dan ben je wel The Man hoor! Gefeliciteerd en weest er zuinig op. Benieuwd wanneer Martin ns groot nieuws komt brengen. Die moet toch next in line zijn voor een ontmaagding?
Wat gaaf man! CS als 1e Ferrari. Coolste moderne Ferrari en ook veel gaver dan een 16M Scuderia, vind ik. De CS is iig een ECHTE hardcore sportwagen en meer go dan show. Over 20 jaar is een CS meer waard dan een F430 16M, volgens mij. Dus gewoon houden die droomauto en koop er voor het cabriorijden gewoon een MX5 bij ofzo. 300 rijden met dak eraf is toch niet echt leuk.
@Guy Je trekt aardig van leer kerel ! Vond ik eerder je nieuwe woning al helemaal goed... nu zet je er ook nog even één van de allermooiste Ferrari's naast ! Goed gedaan jongen, is gegund.
Dit had ik wel verwacht Er rijdt hier in A'dam Zuid-Oost net een rode Ferrari 308 GTB langs. Mooi man!
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Mja, ik kan natuurlijk nog van gedacht veranderen, maar ik verwacht niet dat ik er een tricolore streep op ga laten zetten. Vroeger was ik ook van mening dat op een CS een streep hoort, maar ik vind de wagen op zich net iets mooier en strakker zonder, zeker indien de wagen Rosso Corsa is. Rosso Scuderia, Nero of Giallo is dan weer een ander verhaal. Dat was het zeker!! Superdag gehad!! De waaslandtunnel!!! OMG!!! Ja, foto's... kom jij die niet maken voor mij, ik heb er ten eerste geen verstand van, noch het goede materiaal. hehe... het was eigl toch allemaal heel duidelijk, niet dan?