Die zie je inderdaad ook steeds vaker... in tegenovergestelde richting iedere keer, dat dan weer wel. Aparte, opvallende verschijning.
We hebben elkaar net gemist Cor. Pieter toeterde nog toen we je tegen kwamen, maar in zo'n anonieme BMW zegt dat weinig natuurlijk. Boel bekende auto's bij Alex. Leuk.. Flink druk ook daar. Alex vertelde dat ze deze weken elke avond tot laat doorwerken om ons allemaal weer fris en fruitig het nieuwe seizoen op de weg te hebben. Bij mij nieuwe uitlaatspruitstukken. De halve auto moet uitelkaar om de voorste erin te krijgen. Laat ik daar nou net even geen zin in hebben om zelf te doen . Dinsdagavond klaar als het goed is.
Bestuurdersstoel eruit, middenconsole eruit, box met versnellingspook los, schakelstang los van de motor en helemaal naar voren, motor van de motorsteunen los en 5 cm omhoog, rechter wiel eraf, wielkast eruit, hitteschildjes los en eruit, misschien de startmotor en de dynamo nog eraf. Welke auto moet je nou de bestuurdersstoel eruit slopen om een uitlaat te vervangen? Dom ontwerp, zou Mien uit Urk zeggen...
@liefhebbers In het weekend van 28-29 april is weer het mooie Spaitalia evenement op Spa-Francorchamps. Velen zijn er al diverse keren geweest. Dit jaar natuurlijk lekker dat wij de maandag er na vrij zijn (koninginnedag). Met een aantal steeds bij Van der Valk in Verviers geslapen die zaterdagnacht, maar het raakt langzaam vol. Via booking.com zijn er nog enkele kamers te regelen. Hoop velen van jullie natuurlijk te zien daar dat weekend. (Valk) Image Unavailable, Please Login
Ik krijg opeens een waarschuwing....zijn de Fristi-jongens vannacht gehackt? Image Unavailable, Please Login
Prachtige film/documentaire over de nieuwe Pagani Huayra: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ly3Kt3vw-QA
Als ik heel eerlijk moet zijn viel die me in het echt tegen. Dan is dat Koenigsegg apparaat mooier. Pagani gaat erg over de top: bling bling, en (te) veel carbon. Jammer, maar de rijke olio-piefen zullen dat wel mooi vinden. De nieuwe F op de stand van Pininfarina: nee, viel me onverwachts tegen. De twee concepts op de stand van Touring: erg mooi (Bentley en Alfa Disco). De rest van de beursaankleding daarenten, mwaahhh: http://www.automobielmanagement.nl/nieuws/overige/nid13901-beursbabes-autosalon-van-genve-2012-deel-1-fotogalerij.html
Formidabel plan Henk! Altijd een tof event. Natuurlijk zullen Guy en ik er met resp. CS en 328 aanwezig zijn. Zoals 't er nu naar uitziet wel enkel zondag. Riskant om zoiets op de chat te zetten he Vu want wie wil dat nu niet meemaken? Ook voor mij is Eindhoven niet zo veraf... dus als de groep nog niet te groot is en de datum uiteindelijk wat uitkomt... dan heb je hier nog wel een liefhebber...
Ik vind het persoonlijk (wie ben ik?) ook helemaal niets. Doe mij voor dat geld maar wat andere dingen.
ik meen hoogte bod jaren geleden op veiling 180k euris Laat er eens 100k voor betaald zijn, er zijn dan wel echte Ferrari's te koop Race 360's,430's etc Ik vind dat hij best aan allerlei evenementen mee mag doen. Scheurkarretje is het zeker! Laat de eigenaar maar contact opnemen dan kan hij racen op vliegveld begin juli
Ik heb mij voor het 4e of 5e jaar alweer in Spa ingeschreven. Het leukste is de ralley toertocht die zaterdags vanaf 14.00 uur wordt verreden, echt een aanrader voor sportief stuurwerk met een Trappistje halverwege.
he Baas, doe toch eens positief het is toch weer te gek dat hij bij Alex staat en in NL is, NL is echt wel een verwent land met speciaal F spul. PS binnenkort kom ik met twee kennissen met beide een CS en een SA Aperta op een zaterdag ochtend een bakkie doen bij Alex kom je ook nog ff?
Doe mij maar de F40 van Alex hoor! Laat maar weten wanneer je daar bent, kom ik je even in elkaar rammen [ame]http://www.youtube.com/watch?v=QpYEx2ThyZQ&list=FLgVSXMpDsNtxZiAh560vJbg&index=14&feature=plpp_video[/ame]