Geeft nix ook leuk toch? Heb nooit geweten dat dit museum bestond... Ik zie je daar (als je een handje komt geven, toch?)
vandaag even wat filmrolletjes laten ontwikkelen, blijkbaar geen goed gedaan , 28 jaar in de kast. augustus 1984 Californie. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er valt nog wel wat te redden Tonnie. Nu 28 jaar later heb je wat nieuwe technieken Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik weet het niet meer, we zijn toen ook bij H.B. Halicki geweest de producer van gone in 60seconds, maar volgens mij was dat een modern pand met al zijn auto's erin en in een kelder met al zijn wapens en de schade elanor in het midden, had daar ook nog ergens foto's van maar die kan ik niet vinden.
bedankt Peter, maar hoe doe je dat, is deze foto nog te redden, is namelijk de BB van mijn overleden broer, die ik toen in de States heb gefotografeerd. Image Unavailable, Please Login
Bij HB Halicki geweest. Zo dan. Als klein kind was ik natuurlijk helemaal nuts van Gone in 60 Seconds. Niet te evenaren. Het slechte acteren namen we op de koop toe. Volgens mij was HB Halicki ook tevens de hoofdrolspeler. Die laatste scene met die Mustang Mach I (Eleanor versie) van 45 min. was 1 grote achtervolging. Volgens mij wilde hij jaren later een sequel maken en is toen bij een stunt omgekomen. Image Unavailable, Please Login
Ik heb op de zaak, je weet met antieke spa en cola ook nog filmposters van HB Halicki liggen. geloof van de Junkman , van hem gehad, alleen niet laten tekenen. klopt is later bij een stunt omgekomen. Effe voor dat jullie het niet weten, de man had smaak, had namelijk ook een Ferrari 365BB.
Kwalitatief gezien is het niet beter geworden, maar de details zijn wat duidelijker geworden. Image Unavailable, Please Login
Tip voor een mooi boek Bij bol voor 25 euri's het boek van Gunther Raupp : Ferrari calender images Gisteren besteld ; vandaag al binnen. http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/ferrari/1001004007113269/index.html Image Unavailable, Please Login
Tonnie, schitterend! Denk dat we eens een kampvuur moeten organiseren en dat we dan de hele nacht naar jouw avonturen kunnen luisteren... Alleen die met auto's natuurlijk
Nee, alleen gewassen. De vliegen vanvorige week zaten er nog op. Morgen op Motors TV om 10.00 en 16.00 uur de Ferrari Challenge ritten. Ook datseizoen is weer begonnen.
Maandag een kort (verplicht APK) ritje, helaas was vandaag was het niet lekker genoeg... Morgen hadden wij ook een 328 rit gepland naar Plopsa-land maar dat is nu met 7 punten (van 328 naar 335 ) verhoogt. Zal in reis-tijd niet uitmaken
als de Wizzard een beetje positief is over wat ik gevonden heb ga ik donderdag ff gluren in Italië, en dan hopelijk gelijk terug rijden!!!