Kun je een klein stukje onthullen? (fotootje) Ik neem aan Italie ivm de prijsdaling die nu echt doorzet daar?
nog ff geduld, de meeste hier zullen het wel niks vinden ( ouwe lullen bak) maar hij lijkt mij te gek, ik ben vandaag ff naar een broertje wezen gluren bij Kroymans.
Helaas staat 'ie nog in Oss. Hoop dat 'ie snel klaar is, want begint wel te kriebelen. Alhoewel ik nu met een gekneusde rib zit, dus toch niet lekker kan sturen... Vorig weekend nog wel heeeerlijk met de Morgan Three Wheeler op pad geweest. Wat een feest!
Ja, ik ben een gelukkig persoon die in aanraking is geweest met veel leuke auto's en hoop dit nog jaren te kunnen meemaken. Staan nog een paar auto's op mijn wenslijst om een keer te bezitten, zoals een vooroorlogse Bentley en Jaguar SS100 3,5 liter, helaas pas geleden een week verkeerd getimed anders had er nu in de schuur een short chassis bentley gestaan, maar that is live. Maar zoals mijn dochter altijd zegt, ik wil net als papa van mijn hobby mijn werk maken. Maar wat velen niet zullen begrijpen, dat veel auto's voor mij een ziel hebben en dat ik ze niet als handel zie, maar trots ben om met deze auto's bezig geweest te zijn.
M'n schoonvader kwam nog met een oude foto aan van de Dino geparkeerd voor zijn bedrijf NEMAG, toen nog in Katendrecht. Image Unavailable, Please Login
Top, dat de Dino gewoon in de familie is gebleven. Ik heb gisteren zijn dino Gt bekeken, ziet er goed uit allemaal, het kriebelt bij mij ook om weer een restoratie op te starten bij Forza.
Onverwoestbaar? Mijn vader reed er inderdaad veel langer mee dan ik leuk vond! Leuk hoor dat wit met steeds meer bruine vlekjes.
Uit EVO Magazine: Supercar directory Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vervolg Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login