Dat zijn een paar mooie posts Fumacher, gracias...
Frans en Fred, nog ff geduld tot de Wizzard aangeeft dat het de moeite is om te gaan kijken in Italië, dan horen jullie het gelijk hier ( en de plaatsjes) PS Frans waneer ga jij nu een 1001 foto's plaatsen man! sinds afgelopen vrijdag is NL weer een hele mooie F rijker een liefhebber die boven op zijn CS nu ook deze in de schuur heeft staan. Image Unavailable, Please Login
Ja, vind die historie ook extra leuk aan de auto! Heb je mijne nog gezien? Hopelijk gaat komende week de motor er weer in. Ben ook benieuwd hoe het met de GT is. Begrijp van je dat er aan gewerkt wordt dus. Nou, hoop 'm snel weer 's te gaan bekijken!
Dat was dus 15.00 uur vanmiddag Die tvgidsen altijd.... grrrr Even nakijken wanneer deze van de week worden herhaald
Zo zo die had lef (of een grote waak-hond) was niet een best buurtje in die tijd... Huhhhhh even wachten met Alex z'n agenda vol te proppen totdat Pieter de 456 terug in ontvangst heeft mogen nemen a.u.b. Hij heeft hem namelijk (hard) nodig U zegt: boven op?! Mag het er ook bij/naast zijn? Zet net de motor af na 280km . Even de kelder bij Rene & Heidi bekeken (met lift ). De moeite meer dan waard; Roel is Vlaaienkoning af , leven de vlaaien-koningin Heidi! Ze smaakte beide (waar was je Henk?) heerlijk. Gokje: Leder bekleding achterzijde stoel met vakje? Crema.
Zo, dat weten we dan ook weer.... http://www.autoblog.nl/video-dragracer-probeert-hillclimb#post-50004
Schitterend Vu! Bedankt voor 't posten! Hier hebben ze afgelopen weekend nog zout gestrooid bij +5! Het goedje was blijkbaar nog niet op Ook door de Kempen gereden Jij geen strooiwagens gezien Fred? 328 RED heeft helaas wel een dosis moeten slikken.
Ben via Turnhout (op de koffie bij moeder van Robin ) terug gereden. Nog even op de Grote Markt een bord naar binnen gegooid in de laatste zonnestralen. Heb geen strooiwagen gezien, was trouwens met de zwarte (335) niet met de rode (328).
Ben je dus ook dicht langs mij thuis gekomen! Had je even kunnen stoppen en mijn zwarte (S2000) en rode (CS) kunnen bekijken!
Welke pakje doe jij aan, Marc?? Deze week gaat het weer vriezen 's nachts. Ik ben benieuwd of de wintervoorraad zout op gaat....