Daar zit wel een mooi verhaal achter: http://www.washingtonpost.com/blogs/rosenwald-md/post/who-is-the-route-29-batman-this-guy/2012/03/28/gIQA8nPjgS_blog.html
D*mn Wel een Ferrari toch? 365 GT 2+2? Maar mijn gevoel zegt dat jij meer into recentere auto's bent. O wacht, een Mondial??
uiteraard een F en nee geen Mondial ( die durf ik toch geen ouwe lullen bak te noemen dan krijg ik klappen van Cor) Image Unavailable, Please Login
Haha nee geen GTO een GTB Fiorano, ik hang net de wizzard op en die geeft groen licht dus dit weekend maar ff naar Italië Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Precies, niks mis mee en ik vind het nou ook geen ouwe lullen bak hoor. Succes in Italië, hopen dat het wat wordt!
Wat een verhaal weer. 599 GTB Fiorano als ouwe lullen bak betitelen.... Effe mond wassen met zee....motorolie graag Enfin we blijven online en zien het verslag (met beelden) tegemoet. Vliegen naar Italie, Rampenair? of een andere busdienst? Ga zelf boeken voor klusje Sardinie bij Michiel.
Wat een verhaal...... http://www.autogespot.com/nl/horrorverhaal-mercedes-benz-500-k-roadster-valt-in-handen-familie-beruchte-duitser
Ik zal even een link posten in mijn Boxer draad, kun je zien dat ik toch wel HEEL erg te spreken ben over de auto. Nog 1 klein probleempje: af en toe valt de motor stil (5 keer gebeurd in 1700km) tijdens het rijden, gebeurt tot nu toe altijd als ik constant en licht gas rijd, even terugschakelen, koppeling op en dan loopt 'ie weer. Ik heb er nog geen verklaring voor, behalve misschien een slecht contact naar de bobine dat af en toe los laat. Andere ideeen welkom! Onno
Zozo, niet verkeerd Paulus. Wat voor kleur ? Toch wel DE kleur he? Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 599 steeds mooier vind. Niet zo'n gespoilerde GTO. Maar wie ben ik.
Zeg Henk ....... Je hebt vorig jaar niet voor niets de 360 in mijn garage gepast!!!!!! ............. hint hint
Gisteren naar het Museo Casa Enzo Ferrari in Modena geweest. Leuk maar niet schokkend. Soort live wikipedia, geen spectaculaire dingen voor de liefhebbers. Erg algemeen, vrijwel geen originele papieren/regalia/documenten/foto's etc. Wel een leuke wisseltentoonstelling tot 30 juni over de Modenese sportwagenindustrie icm een plukje Alfa's uit het museo storico. De foto's hieronder zijn dus na 30 juni niet allemaal meer te maken (plaatjes gekiekt met een compactje): Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Henkie, niet jou kleur maar ik vind een zwarte mooier dan een rode 599 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login