Maar zwart is een hele goede 2e hoor! En nou houden dat ding en niet de handelaar gaan spelen he? ;-)
Yep ! Het is zover. Jullie weten al dat ik sinds 1 1/2 jaar mijn voelsprieten heb uitgezet naar een 360 spider. De zoektocht heeft geresulteert: We hebben de Mondial ingeleverd voor mooie Ferrari 360 Spider Specificaties Mei 2002 52000 km Rood met een zeer mooi interieur: tan/zwart Onderhoudsboekjes is volledig aanwezig. Versnellingsbakrevisie gedaan. Koppeling vervangen en riemenbeurt is gedaan. We zijn blij!!!
Enkele foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nou Cor, dat worden weer een paar hele mooie jaren voor je. En ook de mondial ingeruild, mooier kan niet toch? Ik zie de Tubi ook al glimmen. Originele NL auto vertelde jij mij net ook nog. Heel veel succes er mee kerel !!
Thanx jongens. Dat gaat zeker lukken Ik zit een beetje te flippen. Moet eigenelijk nog ff slapen ivm komende nachtdient. maar dat lukt niet meer.!! Idd de tubi : Wat een sound!!! Dat wordt een mooie zomer
Kan je mooi tijdens de nachtdienst even tikken hoe jullie op het spoor van deze auto gekomen zijn enz. enz. Gr. Martin
Ik voelde hem al aankomen na die opmerking van Alex afgelopen vrijdag, is snel gegaan, je stond wel even met grote ogen te kijken op dat moment Van harte, prachtige auto en erg mooie combi met die zwarte matten!! Geniet er lekker van samen! Ik vind het een hele mooie combinatie Paulus, ik hoop dat hij je aan staat en dat je hem gelijk mee kan nemen! En Alex heeft gelijk, minimaal 3 jaar knallen!
Gefeliciteerd Cor!. Mooie auto zo'n 360, klinkt daarnaast ook nog eens erg goed (zoals we vorige week hebben kunnen horen met de 360's van Mike en Erik ). Begin een soort van 360 spider club te worden hier .
prachtige aanwinst. En lekker 'old school' handbak. Beter kan niet! En zon zwarte 599 met Challenge wielen is ook al helemaal niet verkeerd. gefeliciteerd heren! genieten geblazen!!
De 360 staat nu nog bij Alex. Daar is vanmiddag de aankoopkeuring gedaan. 3 uur mee bezig geweest Woensdagmiddag of donderdagmiddag dus. FF treinen naar Oss ( of iemand moet toch die kant uit gaan )
Zwart is DE kleur voor de 599 vind ik. Volgens m'n vrouw is een zwarte 599 de mooiste Ferrari ooit. Super!
Heel mooi Cor. Moet nog wel naar Alex om de auto te brengen, maar hij heeft zich nog niet gemeld tav ruit. Maar je mag best foto's maken of filmen hoor. Je bent wel een boefje want volgens mij heb je afgelopen vrijdag nog niets verklapt. Of was ik soms afgeleid?