Meer dan wat telefoon foto's van mijn eerste ontmoeting in de showroom heb ik helaas nog niet. Als het RDW meewerkt is het vrijdag of zaterdag DE dag .
Ik zit met een projectje dat ik op tijd af moet hebben, dus ik kan nog niet zoveel tijd aan foto's besteden. Maar wat in het vat zit verzuurd niet Edwin
Geweldig en gefeliciteerd beide. Ik kreeg jou niet te spreken Cor, maken we 2e paasdag wel goed as we jullie paaseieren komen zoeken in de tuin (met een man of 10 ) Mooi exemplaar met die dubbel gekleurde dash. Een puntgaaf exemplaar als ik het zo begreep. Veel veilige km's ermee en laat die Tubi maar Gillen. We zullen de fuch's nog wel gaan missen... En een nieuwe avatar uppen Hij (en zij) hebben de kaken goed op elkaar gehouden, best knap eigenlijk. We zullen daarvoor een truuck moeten gaan uithalen, Cor is een bijrijder (op eigen verzoek) dit jaar
Ok, ok het is geen 599 maar dus een F430 '07 met 13k op de teller. Rosso Corsa en zoals de Amerikanen zeggen triple tan (stoelen, dash, stuur) met Rosso Corsa piping en stiksels. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Cor, geweldig nieuws kerel en meer dan gegund Uit ervaring kan ik je verzekeren dat het genieten de komende jaren helemaal goed zit! Nogmaals gefeliciteerd jullie beiden en knuffel voor Karen. En Paulus dus nog niet gefeliciteerd begrijp ik, maar ik héb zo'n gevoel....... Maar Jordy dan weer wel gefeliciteerd, toch? Of zie ik nou door de bomen het bos niet meer....? En stel je maar gauw eens voor bij de club, welkom alvast Ben benieuwd of hij nog bij mij weg te slaan is dan......
Karen en Cor GEWELDIG. Heel heel veel plezier met de nieuwe aanwinst. Dat is dus niet lullen maar doen TOPPIE.
Niet doen! Ik hoorde (taxatie rapport zit in de post) dat de 328 aan het stijgen zijn. Is natuurlijk geen geld wat je uit kunt geven maar toch lekker. Zit inmiddels 14k in de plus
Oei nog zo'n prachtige auto, van harte zeg ook dit weer zo'n prachtige aanwinst. In welke kant van het land kunnen we deze auto tegen komen?
Je mag mij vanaf vrijdag/zaterdag officieel welkom heten, alle formaliteiten zijn geregeld, echter realist als ik ben start het avontuur pas op het moment dat hij daadwerkelijk voor de deur staat .
+1 Nog niet eerder gezien in deze interieur uitvoering. Doet het carbon mooi uitkomen. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet in real life. Gefeliciteerd met de aankoop in ieder geval, zal met de oplevering wel los lopen Zaterdag.
Cor!!! Mijn favoriete achterbank weg... Gefeliciteerd, man!!! De zoektocht is dus volbracht! Veel plezier, needless to say...
Ik hoor al enkele jaren dat 328 prijzen stijgende zijn maar daar merk je op de diverse verkoopssites toch (nog) niet zoveel van? Denk dat het vooral kleinere reeksen zoals bv. 308 QV zijn die nu in waarde stijgen, toch? Hoe dan ook, altijd leuk dat een (goed verzorgde) wagen waardevoller kan worden... maar da's natuurlijk niet het belangrijkste bij dit soort wagens. Doet me wel denken aan volgende anekdote van een Belgische 328 bezitter. Heeft zijn wagen destijds nieuw gekocht en zijn Dino 246 GT er op ingeruild... Had hij later toch wat spijt van...