Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2762 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Hier blijven maar Ferrari's aangekocht worden!! :D
    Gefeliciteerd allen! :)
    Who's next?

2. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred

Huhhhh was dat niet een 308 (carb) op een 246? en een nederlander genaamd Rob?

Ik vind het eigenlijk niet verwonderlijk want wat zou jij doen als iemand aan jou morgen vraagt:
    Lever je F430 in en je krijgt een 458 mee. Ik denk dat iedereen dat (op dit moment) zou doen. Echter 20 jaar later kan dat wel eens een verkeerde keus zijn geweest. Tonnie/zijn broer heeft daar genoeg voorbeelden van, Daytona's ect...

3. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Toch niet Fred, wel degelijk een vlaming!
    Ga hier wel geen namen noemen. Tip: hij is ooit ook in de bekende aflevering van Jambers geweest ;)

4. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    #69029 toto70_0, Apr 2, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Jij bedoeld P van M., wij hebben toen zijn Dino via een kennis van garage Monza gekocht en toen verkocht aan Kroymans. Heb ook spijt dat ik deze niet 2 jaar geleden voor mijzelf heb gehouden, frapant was dat die eerste transactie in 1988 of iets was en dat de map met boeken 2 jaar geleden in een keer opdoken bij die tussenpersoon van destijds.
    Image Unavailable, Please Login

5. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Allebei juist.
    Dat is 'm inderdaad :)

Ingeruild op een ook prachtige (niet rode) 328 trouwens!

6. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Prachtwagen!!

7. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Iedereen met de nieuwe aanwinst..proficiat...recessietijd is aankooptijd..;)

paulus..succes! Zwart is de kleur!

8. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Goed, hoe krijg ik nu best op de meest effectieve wijze zoveel mogelijk van dat verdomde *@#*@##@ k*tzout van de wagen af? :mad: :mad:
    Eens door een goeie regenbui rijden om de wielkasten te spoelen misschien?
    Carwash of hogedruk zijn niet echt een optie natuurlijk...

9. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    2 emmers.... :D :D :D ;)

10. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Kom op zeg! Het is dan wel een Italiaanse auto maar nog wel een auto hoor! Gewoon met de hogedruk de onderkant afspuiten (niet te kortbij) en de wielkasten met de tuinslang goed door spuiten. Daarna gewoon wassen en afdrogen. Succes.
    Ik verzeker je dat de 328 zo'n waterballet best kan waarderen en er niet van oplost/verdwijnt :D

Zo en nu ga ik lekker slapen (sommige hier niet, toch Paulus/Cor/Jordy?) want die kunnen de slaap niet meer vatten... :D:D:D

11. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    :D:D:D

't Was toch intressant/lachen zaterdag.
    Heb je 't spul nu al uit de koffer gehaald?

12. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Weet ik wel... :D
    Ben gewoon niet zo'n fan van hogedruk op de auto...
    Tuinslangetje dus idd! Hoop dat ik daar genoeg mee wegkrijg...

13. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Euh... zelfs dat niet!! :D

14. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Nou Alexander, wat een geweldig forum toch he?? Dat zijn nog eens tips!!! Wie was daar nou op gekomen, zo'n tuinslang!!! :D

15. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    :D:D:D

Je moet er maar opkomen inderdaad! :D:D:D

16. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Cor gefeliciteerd!!!! Je had al wat verklapt vrijdag, maar helemaal gaaf! Droom lekker! ;)

17. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @ Allen
    Dank voor de felicitaties. De telefoon stond vanavond roodgloeiend.....:):)

Ik heb inderdaad de kaken stijf op elkaar gehouden. Pas als iets zeker is, maak ik het bekend. Het is dat Alex zich versprak afgelopen vrijdag, anders had niemand het geweten.
    Is de verassing natuurlijk zeker zo mooi. Michiel stond erg dichtbij .... :) en Pterps had het ook door. Maar er was nog niets zeker

Zoals gezegd maandag de aankoopkeuring gehad. Ik had de opdracht gegeven om de auto minutieus na te kijken. Ik wil alles goed voor elkaar hebben dus dat was belangrijk.

Het begon ongeveer 3 weken geleden vorm te krijgen. Sinds 1 januari een beetje serieus aan het kijken geweest. Half januari kreeg Karen weer een baan dus was de dat ook weer een zorg minder. Er stonden deze tijd 3 rode 360 spider's in de aanbieding in Nederland.
    Bij M''huis 2 waarvan 1 F1 met zwarte bekleding en de andere had een interieur dat ik spuuglelijk vind : Tan / gele bekleding. Verder kwamen er geen rode meer bij.
    In ogenschouw genomen dat volgend jaar mijn riemenbeurt er weer aan zat te komen, dacht ik dat het nu het moment was om iets te ondernemen. Loopt het seizoen al tegen het einde krijg ik mijn Mondial natuurlijk niet zo lekker verkocht met zo'n uitgave (5K) in het vooruitzicht.
    Eerst willde de beste man de auto niet verkopen omdat hij deze voor zichzelf wilde houden. (haal 'm dan van de verkooplijst af) Ook wilde hij eigenlijk geen oudere Ferrari hierop inleveren ivm onderhoudskosten. Na 5 telefoontjes van mijn kant ( dan ben k een doorztter :):)) ging ie toch overstag.
    Dus op 23 maart naar het noorden om deze prachtige 360 spider te gaan bekijken.
    We hebben een flink stuk gereden en de spider op de brug gehad. We waren meteen verkocht; De auto ziet er goed uit en het interieur is schitterend.
    Ook is mijn Mondial bekeken en tegen het einde van de middag een prijsafspraak gemaakt en afgesproken dat aankoopkeuring van Forza voor mij een must was om tot een deal te komen.

Deze was dus maandag.
    Bij de keuring van de 360 kwamen wat kleine dingetjes tevoorschijn maar deze waren geen showstopper. Aansluiting voorspoiler sluit niet netjes aan, motorsteun zit eraan te komen : raamknop is versleten en verder nog een aantal dingetjes ) Technisch ben ik op de expertise van Forza afgegaan, volgens Alex is het een nette auto en op zijn advies is de koop doorgegaan. De Spider heeft wel wat steenslag, maar welke gebruikte auto heeft dat niet. Dit seizoen rij ik daar nog mee en van de winter laat ik de voorkant spuiten en beslis dan of ik de lak laat sealen/wrappen.

Ik zit nog te stuiteren. Dit zal de hele nacht nog wel duren.
    Maar dat heb ik er graag voor over.....
    We gaan er een mooi jaar van maken.

En zoals Fred al meldde : De auto gaat niet mee naar Italie : Ik ga deze keer als bijrijder mee.
    Er komen nog kansen genoeg, nietwaar.....?

18. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    euhhhhhh :):):)

Je was één van de eerste. Bij toeval...... ;) Dromen.......nog niet., eerst nog FF werken!!

19. Jeka

Jeka Formula 3
    Silver Subscribed

Nov 20, 2010
    1,181
    Rotterdam
    Full Name:
    Johan
    Allemaal van harte gefeliciteerd met de aankoop! Wat gaat dat snel hier.

20. pieter hol

pieter hol Formula Junior

May 10, 2007
    574
    olanda
    Full Name:
    pieter
    COR !!!!!!!!

Gefeliciteerd..........val bijna van m'n stoel!
    Vorige week aan de telefoon en niks zeggen he'

21. Dino2400

Dino2400 Formula 3
    Owner

Feb 21, 2009
    1,298
    Cor!! Van harte gefeliciteerd!! Alleen heb je nu hetzelfde probleem als ik... Die nickname he... ;) :D

22. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Gefeliciteerd Cor! Prachtige auto. Veel gelukkige kms toegewenst.

Onno

23. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    Tsjonge tsjonge, gaat helemaal goed hier. Iedereen fefeliciflapstaart met de nieuwe Fiat's
    Weer 3 van die dikke kanonnen erbij. Lang leve de crisis.
    @ Cor.....nu heb je iig een goede handrem...lol

24. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Gefeliciteerd allemaal!! Ongekend al die dikke auto's erbij hier!!

25. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Oct 4, 2009
    748
    Europe
    Full Name:
    René
    Sooooooow, effe een avondje niets gelezen lig je gelijk 6 pagina's achter. Heb ook nog maar snel even door de posts kunnen gaan maar ik weet genoeg... Karen, Cor en Jordy van Harte Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Allebei schitterende auto's waar jullie veel plezier aan gaan beleven.

Ik hoop ze binnekort in 't eggie te zien!

Schitterende tijd is dit toch altijd als 'iedereen' zijn nieuwe aanwinst voorstelt, ben benieuwd wie de volgende is!

Share This Page