Ik kreeg net van Mike een tip. Het schijnt dat je,als je Rob Lay mailt, deze gratis aan kan laten passen. Kun je dit bevestigen Henk?
Thanx Mike. Ik heb stiekem bij de laatste meeting even goed naar je 360 Spider gekeken en er even omheen gelopen, maar dat hebben jullie natuurlijk niet gemerkt Vandaag de verzekering geregeld en donderdagmiddag ga ik haar ophalen in Oss. Aftelluuuhhhh !!!
Dat blijven momenten die je altiijd bij zullen blijven. Gistermiddag terugrijdend vanuit Oss kwam het besef dat het de laatste km's zouden zijn. Toen de Mondial gisteravond op de trailer bij mij de straat uit reed, gingen de laatste 7 jaar even snel door m'n hoofd. Ik heb geweldige tijden met de Mondial gehad. En het is/was toch je eerste Ferrari Maar met de 360 Spider zullen die mooie tijden ongetwijfeld ook komen.
Alle trotse (aanstaande) bezitters van de jongste aanwinsten: proficiat! En Cor, fijn dat het naar wens is verlopen. En Dion weet nu waar hij naartoe moet.
Wat hebben we een lol gehad met je Mondial Cor! Ik heb menigmaal op dat achterbankje vertoeft. Het ritje in Italie van Dei Grippi naar Maranello met Vu voorin en ik achterin terwijl ik de kap vast moest houden was ook onvergetelijk, al was het vanwege de kramp in mijn arm De rit door de bossen van Toscane was natuurlijk ook een geweldige rit met de Mondial!!
Ut voelt alsof je nieuwe vriendin even wat foto's laat zien van haar ex-vriendjes die met haar gereden hebben....
Ik heb ze nog De kapconstructie van de 360 is over het algemeen dicht. Ik heb 'm nog niet kunnen testen. We sha'll see
Ik heb het niet doorgehad maar Suus wel Bij het eerste terrasje heb je hem aandachtig bekeken. Maar goed, het kwartje viel net pas haha
Iedereen gefeliciteerd met de aanwinsten! Gisteren breed uitgemeten in het journaal dat het nederlandse consumentenvertrouwen tot een dieptepunt is gedaald. Dat geldt blijkbaar niet hier gelukkig. Hoop jullie nieuwe auto's dit jaar nog eens in het echt te zien. Veel veilige km's toegewenst. Lewie
Vergeet Tatjana niet! Het interieur komt uit de zwarte Testarossa die gebruikt is in de film Flodder in de USA. Van origine heeft de mijne een bordeaux-rood interieur, en dat zit nu in die zwarte.
Gisteravond afscheid van genomen. Op een trailer de straat uit,Vincent. Donderdag komt m'n nieuwe aanwinst.
Vergeet het maar Cor...je bent nu in hogere sferen, begrijp ik....maar wil je toch even met beide benen op de grond zetten. De passagiersstoel is uit pure noodzaak bedacht.. Trouwens Cor, lijkt ie niet wat verlaagd vooraan? Of heb ik er geen verstand van?
Volgens mij kan dit maar in zeer weinig gevallen, zoals bv bij misbruik. Maar ik kan het proberen. Hoe wil je genoemd worden? "Cormetderodespiderd" ?
Dit forum is leuker dan het deprimerende journaal op tv! Met een beetje geluk zal de benzineprijs dalen door de grotere consumptie. Veel plezier met de nieuwe prachtwagens.