Vandaag de verzekering geregeld en donderdagmiddag ga ik haar ophalen in Oss. Aftelluuuhhhh !!! [/QUOTE] Ga je van Oss toch wel via Deil en Geldermalsen naar huis hè!!
Ga je van Oss toch wel via Deil en Geldermalsen naar huis hè!![/QUOTE] De Wizzard heeft het druk (gehad). Gaan beide heren voor een combo afspraak en dan in een streep (lees: met gillende motoren) huiswaarts?
Ode aan de RedMondialTCab Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een Blu Lagos is in elk geval een bepaalde Delta Integrale EVO2 uitvoering. Nog een Lancia rijder hier?
Deze Robert? Staat te koop. 62.000 km juli 1996 € 32.500,- www.hendriksautomotive.nl Image Unavailable, Please Login
Zekers! Goede herinneringen aan, een 16v was de eerste auto die ik reed toen ik mijn rijbewijs had. Had ik die dag ook meteen weer kwijt kunnen raken. Onno
http://ferrarichat.com/forum/attachment.php?attachmentid=1495866&stc=1&d=1333487129 Kijk mamma, zonder handen!
Op die foto glimt 'ie wel heel erg, maar dat is de Blu Lagos inderdaad. Prachtige kleurcombinatie met dat lichte biege leer. Dat is het leuke aan die EVO2's, je hebt allemaal van die edities: Giallo, Martini 5, Blu Lord enz. Zelf ben ik -ook al heb ik zelf een rode- altijd wel liefhebber van een sjieke kleurcombo op die auto's, zoals Pieter die had bijvoorbeeld
Hoi Onno, Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar je post komt een beetje sarcastisch over. Ik denk dat Blulagos net zoveel recht heeft om hier te posten, ook al is dat niet zo vaak als de stamgasten. En ik vatte zijn post inderdaad positief/leuk op, want de goede berichten van de laatste dagen zijn inderdaad een fijne antidote voor de voorpaginaberichten. Nogmaals, als het niet sarcastisch bedoeld was, vergeet mijn opmerking dan maar. Peter
Ode aan Cor die hier 'een' 360 aan het uittesten was hihihi. Je ziet dat het hem wel bevalt... Image Unavailable, Please Login
Nee, "Leuke post!" was gemeend en "Wie bent u?" was een geintje. Even een naam gebruiken vind ik wel zo makkelijk praten. We doen dat hier allemaal. Onno