Henk en ik hebben de 456 vanavond maar even uitgelaten. Kenteken is binnen, dus we kunnen nu echt rijden. Zijn maar even bij Wim en Ria langsgereden om daar de Tubi door de straat te horen galmen! Moeten we vaker doen Henk......met een enorme schnitzel!
Was weer gezellig Pieter (en Els natuurlijk) ! Hoorde dat Wim (550) morgen met Cor Mondial de 360 spider bij Forza gaat halen. Wat zal die hijger glimmen morgen
Ik dacht dat er in totaal toch bijna 18.000 360 geproduceerd waren, alle types tesamen welteverstaan (Modena, Spider, Challenge, Challenge Stradale) 7.500 Spiders zou best wel eens kunnen.
Ben ff het land uit en mag meteen 10 pagina's bijlezen. Cor!! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!! Heeeeel veel plezier toegewenst!!! Jeffrey
Maakt allemaal niet uit, vindt het nog steeds de beste Testa waar ik ooit in gestuurd heb, en geloof dat ik er wel \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ een paar bereden heb.
Das nou nog eens mooi om te horen. Ik heb nog nooit een post van jou als positief ervaren, dit is echt de eerste. Je bent het dus zat met de Fs, ik neem dus aan dat je dan ook gelijk afscheid neemt van deze site. Erg,erg goed om te horen. Mvg en het ga je goed.
Moge Paulus, lekker geslapen? Wat een onzinnige post... (en dat van mijn toetsenbord) Groet en succes in Italie. Hoe lang ga je? Bob
De Khamsin staat in de garage hier De truck kwam gisteravond tegen donker aan in Simon's Town: de straten hier zijn veel te klein en steil voor zo'n grote oplegger, en afladen vond plaats aan de rand van het dorp. Als je zoiets vlak voor het treinstation doet, heb je gelijk een hoop bekijks! Enfin, starten, koplampen omhoog (hydraulisch) licht aan....ooops, niet thuis. Gelukkig doen de waarschuwingslampen het wel, dus dan maar snel even zonder licht. De hoofdweg door het dorp is behoorlijk druk, dus gas erop en wegwezen, door de hoofdstraat, rechtsaf de berg op. Heel Simon's Town weet inmiddels dat Jack's nieuwe speeltje gearriveerd is, want zo'n Maserati V-8 met flink lekkende uitlaten maakt een hels kabaal. Die Khamsin trekt als een locomtief, tjonge, het gaat echt hard. En wat heb ik lekker geslapen vannacht.... Cor, veel plezier vandaag!
Sorry, ik vind het veel te leuk om jouw te vervelen, ik blijf hier op kijken hoe het weer loopt met jouw frustraties, zoals het niet kunnen afnemen van je nieuw bestelde california. Maar niet alleen daarom , vindt het nog veel mooier om te zien hoeveel vreugde en plezier het merk Ferrari geeft aan zoveel mensen op deze aarde, dat had Enzo toch nooit kunnen bedenken toen hij zijn eerste auto bouwde. Alleen gisteren ook gezien dat het gewoon handel is wat ook zonder passie kan. http://www.elite-zuzwil.ch/
En nu weer iets positiefs Die van mij wel. De versnelingsbak hoop ik niet Gaat lukken !! Dank, Jack. En jij ook veel plezier met je nieuwe aanwinst.
leuk filmpje met terechte winnaar http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_275680&feature=iv&v=10BinitNxwk&src_vid=_cf6FayRAHs
Thanx, De Taxi komt me ophalen en rond 14:45 zijn we in Oss Ik hou het liever kort en bij m´n eigen kleur
Oke, dan ben ik helaas al niet meer in Oss. Dit moet in elk geval een ontzettend leuke dag voor je zijn. Ik god dat je niet kunt wachten tot je bij Forza Service weg rijd?
Kenteken Sticker - Check Ferrari Puma's aan - Check Weer type droog - Check Lunch - Almost Bijna klaar!
Hè cor, Ik was net ff in Oss ze waren druk bezig met je wagen, man wat een mooi ding. Perfecte combo zo met de kleuren 10+ Have funn