Eigenlyk onnodig om te zeggen maar toch; geniet ervan Cor! Afscheid nemen van de vorige is soms moeilyk maar ophalen van de nieuwe n feest!
Als jij hetzelfde gevoel hebt als ik nu denk ik dat wij allebei een onvergetelijke dag hebben, ik ga nog even sturen!
Tsk tsk, wel posten en lekker rijden maar geen foto's plaatsen? Da's niet de Fchat way Grapje, geniet!
Cor zal zijn klikkerdeklak toch niet vergeten zijn? Misschien dat zijn (spleet)oogjes niets meer zien door de zoeker . Hij heeft waarschijnlijk meer lol dan wij op dit moment.
@Vu, Gefeliciteerd jongen, vanaf vandaag hoor jij bij de hof-fotografen van Monaco. De sunbeam is net afgeleverd bij het museum van Monaco, ook voor de vrachtwagenchauffeur is het een onvergetelijke dag, onder politiebegeleiding met je vrachtwagen door Monaco is ook niet iets wat elke dag gebeurd. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hahahahaha, vind ik humor....!!! Die Tonnie is geen kwaaie, het komt er af en toe beroerd uit, maar he, moet je horen wie het zegt...
Eevn alle gekheid op een bamboesteel. Roger, de Gli ziet er weer goed uit, alleen het stukje van Altri Tempi klopt niet met de foto's , of het moet de prototype F40's geweest zijn die op de foto's staan Maar toch bedankt voor dit mooie boekwerk.
Ben blij dat ik mijn bijdrage heb kunnen leveren aan die deal. Joop heeft veel moeten verschuiven om die Sunbeam eruit te kunnen krijgen Is je 300 SL klaar voor een shoot? Heb nl goede lokaties gevonden bij je in de buurt.
Cor, ik had Alex al gebeld vanmiddag, helaas is jou Mondial al doorverkocht..moet ik verder zoeken, jammerrr.. maar veel plezier met jou ontiegulieke mooie 360!
Zoooooooh Ze staat in de garage. Vanmiddag opgehaald bij Alex (aldaar geen foto´s gemaakt) ; om half 5 thuis; De buurt liep ook uit; Daarna even naar Henk alwaar Franc ook even was. Auto is goedgekeurd Btw, ook even de beide beamers bekeken. Lekker open terug naar huis gereden. Heerlijke Ferrari. Zo solide, geen kraakje/piepje te horen. De airco doet ´t Handrem doet ´t SuperAuto!!! Ik ben blij........... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Eerlijk gezegd had ik het gevoel dat door jouw duidelijke foto's zij zouden afhaken, alleen blijkbaar vonden zij dat de kwaliteit van de foto's zo goed waren, dat de staat van de auto niet meer van belang was. We vliegen wel een keer naar Nice, voor een leuke shoot van iets bijzonders wat al jaren niet meer gezien is.......... Als het weer meewerkt, ga ik de SL woensdag halen. @Cor, geniet ervan.
Cor...supercar jongen...ziet er goed uit en handgeschakeld is de beste keuze! Veel rijplezier en veilige km's Frans
Wauw Cor wat mooi en je had er nog een zonnetje bij ook zie ik. Kijk uit met die zon hoor, voor je het weet wordt de startonderbreker te heet Nog even een foto uit het archief Image Unavailable, Please Login
Mooie auto Cor (& Karen). Bedankt voor de foto's. Opa toch te zenuwachtig om foto's bij Alex te maken dus... We komen (gezamelijk) 2e paasdag kijken waar de paaseieren in de tuin liggen Heul veul veilige km's toegewenst met deze prachtige spider. Ps Jammer dat Dimibo niet eerder aan heeft gegeven een Mondial te willen kopen, hadden jullie beide een mooie deal uit kunnen slepen... (Hierom ter info: Mijn 328GTS is eventueel voor overname beschikbaar, alleen via PM )
Cor, Karen, gefeliciteerd. Wat een beauty zeg. En wat die zon betreft: de eerste tijd gaan jullie niet meer naar het buitenland om te zonnen. Gewoon in Nederland blijven en "uit je dak gaan" met de F dus.
Eerlijkheid duurt het langst. Enne Nice.....gaan we daarna wel naar het strand? Even een kleurtje meepikken toch? Cor: geniet ervan! Hoe vaak ben je al in je garage wezen kijken?