Wow dat zou wat zijn uiteraard kan het ook ergens anders (met iets minder wijn, moet aan de kater denken, die is tegenwoordig VEEL heftiger dan toen ) #ietsmetleeftijd??
Filmpje niet meer te zien( hoeft ook niet) maar aan de commentaren te zien .... donutje..... Koppeling is zeer recentelijk vervangen ....
Italiancarauction.com destijds Alles Charles Z autos voor prikkie (toch?) weg Voor weinig guldens een SWB naar VS (heb met eigenaar gesproken jaren geleden die moest er nog om lachen) Meera naar VS. Was geen opbodveiling, hoe stom kan de overheid zijn!
Ik was idd meerdere malen in die pitbox in Spa aanwezig Idd nooit verwacht... het kan verkeren... Uitstekend plan! Maar we hebben nu ook zoiets als Genk 3.0 he
http://img18.imageshack.us/img18/1264/afbeelding21.png Sinds vandaag ook op autoblog... Domme Belgen he... http://www.autoblog.nl/nederlanders-kunnen-ongestraft-te-hard-rijden-in-belgie
Genk 3.0? Denk dat het goed kan dat ik bij 1.0 en 2.0 onder een steen lag. Komt waarschijnlijk doordat ik al zeker jaar hier niet ingelogd heb
Waldo, zag op je site dat je 0,19ct/km rekent is dat met die hoge brandstofprijzen nog wel haalbaar? (niet verkeerd bedoeld) Jij hebt goed geslapen dan, ikke niet. Was trouwens niet 1 enkele donut maar 3 van meerdere rondjes elk. Auto was niet meer te zien.... Gezien het feit dat die al jaren geleden is, kun je eens wat getallen noemen waar die auto's voor weggegaan zijn? Voor het idee hoe stom een overheid kan zijn... Broodje aap verhaal, heb hier schriftelijk (lees: bekeuring) liggen. 48km/u te hard tussen Genk en Hasselt
Nee, niet echt haalbaar, maar dankzij onze lieftallige rechtse regering is dit nog steeds het maximale, belastingvrije, bedrag wat je mag rekenen voor reiskosten. Gelukkig is merendeel van mijn shoots (werk) in m'n eigen studio, weinig reiskosten dus!
meer kan wel, maar dan moet je belasting betalen. En volgens mij is die 19 cent niet meer dan een forfaitair bedrag en kan je, wanneer je aan kan tonen dat de werkelijke kosten hoger liggen, alsnog met werkelijke kosten rekenen. Ofwel: bonnetjes sparen.
Omdat iedereen maar blijft zeuren... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Help! Vandaag is de eerste race van het Motogp seizoen (21.00u), maar ik kan geen zender vinden die het uitzendt! Weet iemand waar ik het kan zien (heb een standaard UPC zenderpakket)? Of toch maar abonneren op Motogp site?
meer fotos en de krachtbron 2 ltr 4 -cyliner Alfa Romeo 750 kg 180 pk Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nergens live meer. www.firstrowsports.eu heeft in de motorsport sectie veel links waarmee je alles kan zien, ook warm up van alle klasses. Ff een goeie link zoeken, zit vaak ook sport1 en british eurosport bij. Anders om 23:30 uur NL tijd de race op BBC 1.
@Frans, het is echt een prachtige machine. @Cor Ik heb het filmpje hier onzichtbaar gemaakt. Ik mag niet zomaar posts van mensen verwijderen, dat weten jullie. Feit is dat hier van de week een prachtige 360 spider op de oprit stond waar niets op aan te merken was. Erik keek ook wat raar toen hij hem net had en er wat P.lambo / FCN rijvaardigheidsfilmpjes op de site kwamen. Die auto rijdt ook nog als nieuw. Dan moeten we een nieuwe kopen jongens. Mijn vorige eigenaar heeft er ook 25.000km mee gereden en willicht ook niet altijd stationair tussen de hertjes in de Eifel door.
Dat was die tijd, de domeinen hadden jaren gepast op die auto's en moesten ook de verkoop regelen, Meera was naar de handel verkocht in NL die deze later liet veilen in de States, heb nog de lijst met opbrengsten. Maar als dat het enigste foutje zou zijn wat de overheid had gedaan inzake C.Z., ze hadden een auto van hem enkele jaren daarvoor echt weggegeven, Chris Evans heeft daar iets meer voor betaald 2 jaar geleden. verkoop was bij inschrijving en men moest een bankgarantie indienen voor het totale bedrag van biedingen, heb toen gekocht de Alfa SZ, Ferrari 328GTB(nog een nieuwe) en de 57 Corvette, had op 9 auto's ingeschreven, net onder de bieding van Louwman op de gele 275gtb alloy, Miura en Porsche 356 carrera 2 ook net misgelopen, had ook nog op de andere 275, 250 cabr en nog iets geboden. Maar had graag de gele 275gtb alloy terug willen kopen, namelijk veel auto's daarvan hadden op mijn MB gestaan. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Frans, wat een prachtige auto! Een echte is, op een enkele sterveling na, niet te doen, en ik ben blij dat er geen Ferrari voor is verbouwd, maar dit is toch wel heel bijzonder! Zou er een lekkere stoel voor zetten, garage mooi uitlichten en geen TV meer kijken. Hans
Ik heb (nog) niets met klassiekers maar dit is toch wel een echte schoonheid zeg, ongelooflijk wat mooi!