Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2774 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,147
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Bedankt voor de tips! Gelukkig dat de BBC het toch uitzendt. Op www.tvgids.nl staat iets anders...ik denk dat ik daar niet meer op kijk voor programma info, is niet altijd betrouwbaar gebleken.

2. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Dat zul je mij nooit zien doen. Laat maar ongezien........ ;)

Prachtige recreation, Frans. Proficiat !!

Vanochtend mezelf weer in de arm geknepen.... Blauwe plek van gisteren is al aan het wegtrekken :). Het is een prachtige Ferrari, rijdt geweldig en voelt zeer solide aan. Ik voel me vereerd om hier eigenaar van te zijn. Had dit vroeger nooit gedroomd !!

3. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Mijn bron klopt dus ook niet helemaal.....
    http://www.bbc.co.uk/programmes/b01fp1j4

4. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,147
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Het klopt toch wel, ook tvgids.nl Er zit natuurlijk nog een uur verschil tussen Engeland en ons. Voor de tvgids betekent dat het dan al maandag is. En ik keek alleen op zondag....

5. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Maar goed dat ik nog geen intercontinentaal vlieg......gaat nie goed gaan met die tijdverschillen.....:D

6. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    Heb ik speciaal sport1 voor aangeschaft. Deze hebben alle rechten gekocht en zenden ALLE trainingen uit.

7. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    #69332 toto70_0, Apr 8, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Nou Bram, 2 jaar na dato, kan er wel een foto op het net verschijnen.
    Wat was ze mooi, helaas nu geheel gerestaureerd, sniksnik.
    Image Unavailable, Please Login

8. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Een genot voor het oog scrooge! Net als die ene in de carcoon.

9. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Recent gebeurt of toch al even geleden?

10. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Wat een reacties allemaal... Verbaasd omdat er donuts gemaakt worden in een Ferrari??? Niet iedereen rijdt er in alsof het een Ford Mondeo is hoor. En zo'n moderne 360 gaat er niet stuk van hoor. 't Is niet goed voor de koppeling, maar die 360 koppelingen zijn toch al niet al te best. En aangezien de koppeling en banden vervangen zijn zeg ik: geen zorgen Cor!
    En om meteen die oom uit te schelden voor Lamborghini rijder... :D Nou zou ik dat ook niet zo voor iedereens neus doen , maar laten we wat respect hebben voor mensen die op een andere manier genieten van hun Ferrari. Je weet wel...dat merk met die race historie....niet die van gezellig-met-z'n-allen-door-de-bergen-toeren historie :D

11. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Hele verhaal heeft toen ook groot in de Auto & Motor Klassiek gestaan. Die waren ook niet helemaal tevreden met de gang van zaken toen.
    Alle prijzen stonden daar ook in toen. Achteraf hadden veel mensen meer willen bieden, maar als je zo'n auto wilt, moet je er op dat moment bij zijn en geld klaar hebben liggen en dat hebben de meesten niet.

Diverse auto's voor veel te weinig verkocht idd, maar niet allemaal hoor.
    De Ex Steve McQueen 375 America werd verkocht voor ruim 500K $, volgens mij.
    Die auto had een serieuze restauratie nodig. Na restauratie (jaren later, ook in andere markt dus) werd hij verkocht voor ongeveer het dubbele (1mln $).
    Maar dit was dan ook het pronkstuk van de Charles Z collectie.

12. 348 HOLLAND SUPER JUNIOR

348 HOLLAND SUPER JUNIOR Formula Junior

Nov 30, 2006
    471
    Full Name:
    Bramgtdvbtrccv

Mooi was ze zeker!

13. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Prachtig! :)
    Thanks for sharing! ;)

14. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Kan ik me enkel maar bij aansluiten.
    Geen zorgen maken Cor, de wagen is nagekeken door Alex van Forza en als ik al de goede verhalen hierover mag geloven zal die man wel iets van techniek afweten zeker! :)
    Nieuwe koppeling lees ik, en als de compressietests en dergelijke ok waren, dan is het gewoon een goede wagen punt!

Nog kilometers gemaakt afgelopen dagen trouwens?
    Zal wel een totaal ander gevoel van rijden zijn dan de Mondial T veronderstel ik?

15. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    #69340 toto70_0, Apr 8, 2012
    Last edited: Apr 8, 2012
    juni 2001 kreeg je voor 2,20371 gulden (1 euro) 0.86 dollar
    vandaag krijg je voor 1 euro 1,31 dollar, dus in opzichte van ons geld valt het een en ander wel mee.
    301AL had niet echt een restauratie nodig, optisch was de auto al klaar gemaakt door Dinoservice uit Schagen en technisch door Roelofs, alleen optisch was het gewoon in resale red gedaan en die nieuwe engelse koper had een spannende kleur in gedachte.

16. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Toch fantastisch dat dromen uit kunnen komen… :)

17. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ja, waardeloze koppelingen. Rij er al 72.500km mee. En hij gaat de 80 halen dit jaar.

18. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    bij 'mishandeling' is elke koppeling waardeloos

19. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Min 25112 km Henk. ;) En je vertelde me laatst dat er volgend jaar een nieuwe in moet. Goede koppeling? Vraag Alex maar eens wat hij er van vindt. Sommige koppelingen moeten na 10000 km al vervangen worden en dat weet je best. Kijk maar eens in de 360/430 draad van deze site.

20. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Donuts doen geen kwaad, weet je het zeker.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=-JLVxqqIY3w[/ame]

21. paulus-1

paulus-1 Formula Junior

Nov 8, 2010
    261
    Nederland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    #69346 paulus-1, Apr 8, 2012
    Last edited: Apr 8, 2012
    he heren kenners hier,

Wat is nu precies de reden dat Ferrari op de 599 een HGTE versie heeft uitgebracht?
    is dat alleen voor de handel van hun geweest en/of zijn nu na 2009 alle 599 HGTE ?

22. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Nee, de auto rijdt al 72.500km met de eerste koppeling. Inderdaad, de eerste 25.112km reed iemand uit Nurnberg.
    En bij de laatste grote beurt april 2011 zei Alex dat hij in de verte iets dacht te horen bij de koppeling (kmst. 66180). Inmiddels 6320 km verder en ik hoor nog steeds niets en koppelt prima.
    Maar idd.. de F1 bakken kunnen heel erg snel slijten. De LC knop bij sommige topmodellen is een goede platenvreter ;)

23. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike

HGTE is een handling package (handling gran turismo evolution). Stuggere vering, kuipstoelen (dacht ik), iets gewijzigde uitlaat. Het is volgens mij dus niet zo dat het standaard is na 2009.

24. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,244
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Daarnaast was het ook mogelijk oudere modellen met dit pakket te upgraden. Even zoeken in het 599 gedeelte.

Gr. Martin

25. paulus-1

paulus-1 Formula Junior

Nov 8, 2010
    261
    Nederland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    Help eens ff hoe zie je dat dan ? je kon toch op de "oude" 2007 al met kuipstoelen bestellen, en alleen 20inch er onder kan onder elke wagen. de rest heb ik al aardig op de hoofd draad gevonden maar snappen doe ik het nog niet.

en was een wisselaar voor de CD standaard te bestellen a fabriek, of moet dit iets zijn wat er later is ingeknutseld

Share This Page