Andere wielen er onder Jordy? De ADV1 velgen die jij kan leveren vind ik er vaak wel mooi uit zien onder Ferrari's. Mocht ik eens in de buurt zijn dan kom ik graag eens langs. De studio is te klein voor auto's neem ik aan? Lijkt me echt leuk om dat nog eens te doen! Het clubhuis van Joop kan ik soms wel als studio gebruiken maar helaas niet met de juiste verlichting Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
studio zou groot genoeg zijn (600m2), maar ik heb geen overheaddeur, dus behalve als je 'm ffe kan opvouwen voor me, kom je helaas niet binnen. Misschien in m'n volgende studio (ben op zoek naar andere ruimte)
Natuurlijk mag iedereen met z'n auto doen wat hij of zij wil maar mijns inziens heeft donuts draaien toch bitter weinig met race historie te maken? Voor de liefhebber is het gewoon 'n vorm van lol hebben... Niks mis mee, maar persoonlijk ben ik van mening dat andere merken eerder voor deze vorm van vertier in aanmerking komen. Wagens zullen er inderdaad niet meteen van in brand schieten maar 'n rasechte sportwagen als een Ferrari hoeft toch niet ter plaatse te blijven trappelen? Die voelt zich toch eerder thuis op een bochtige landweg of mooi lint asfalt? En dat hoeft inderdaad helemaal niet aan Mondeo tempo te zijn!
Was een optie, zoals Martin zei. Ongeveer 20keuro. Kan alsnog, geloof ik. Nieuwe ophanging, TCU, uitlaat, wielen en stoelen en nog wat andere dingen. Echt een hele verbetering als je hem op het circuit wil rijden. Zo'n HGTE gaat als een tierelier...
@Alex, helaas zullen we het hierover nooit eens worden. Voor mij hoort een Ferrari op het circuit, vooral die van ons. Kijk eens naar het pdf-je dat je bij de introductie van de 458 kreeg; alles draait om hoe hij sneller uit de bocht komt op Fiorano, hoe de rondetijden zijn op Fiorano etc. Weinig over hoe goed hij door de bergen rijdt. In plaats van meetings te doen op de weg had ik liever dat we elkaar ontmoetten op een circuit, maar zo ben ik nou eenmaal. Dat toeren doet me qua rijden niet veel. Wel om jullie allemaal weer eens te zien Het eerste wat je leert op een racecursus is driften. Nou is dat wat anders dan donuts, en mij zal je ook geen donuts zien doen (wel rondjes driften zoals m'n Facebook vrienden kunnen zien ) maar het ging me meer om hoe de man aangevallen werd alsof hij een porseleinen vaas uit de Ming dynastie liet vallen. Het is maar een auto, en eentje waarmee je zulk soort dingen kan doen. En als hij dat leuk vindt....
Precies zoals je zegt, denk dat de aanpassingen in het grensbereik het meest tot hun recht komen. Of het echt noodzakelijk is is een tweede, want met een 'standaard' GTB rij je ook niet voor schut. Veel mensen zullen voor de upgrade gekozen hebben in verband met de andere uitlaat en velgen. Gr. Martin
S2000 inderdaad. Hélène draait met haar S2000 regelmatig donuts op onze parkeerplaats. Kom niet meer bij als dat zie.
@Robin Ook helemaal niks mis mee In de eerste plaats is een Ferrari idd een circuitauto. Dat zal weer genieten worden over 3 weken op Spa Een mooi uitgevoerde drift is ook een echte kunst en zoals ik al zei is iedereen vrij te genieten van autopassie zoals hij dat zelf wil. Het zijn idd maar auto's maar donuts blijf ik persoonlijk toch eerder iets voor Honda's en zo vinden Gelukkig hoeven we het daar niet over eens te zijn. LOL, die donuts met die S2000 van jou... maar dat bewuste kegelparcourske zou ik met de CS idd toch maar laten
Ja ik kijk uiteraard al uit naar Spa Alex! V/d Valk is al geboekt... Zo zie je...zien we elkaar dit jaar voor het eerst toch op een circuit hahaha.
Ik ken dit filmpje nou een jaar of 7 en ondanks de 11 seconden is hij nog steeds weergaloos. Het is een oudere 740i. Dan kun je sturen jongens. (laten we niet gaan discussieren over het gevaar) [ame]http://www.youtube.com/watch?v=pXMbAtR5Bz0[/ame]
Iemand nog een 348? http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/ferrari-onderdelen/548344453-nieuwe-348ts.html?return=eJwtjFEOgjAQRO9iQj%2BhBa1a0hi8SQNVGgrdsNvEaLy7S%2BTvvZ3ZcUaZTzCyRaP02RzQu7Uf25EITFVNCfxSzm6dCKJzhOUSq3%2BlhBFur2iVGNBSKppOFc09hw1OR3nRV9ZIrO8AjPgYcC%2FBdpUMMwfdkme%2Fhp414fZdi%2FDkVYBspYCE1KfBW611LXKw%2B%2Fah%2Ff4AlQM5MA%3D%3D&fta=eNotj0uOwyAQRO%2FSC6%2BB4A%2BNuMJcwUIBHCQcUICMNVHuPhBn91qleqXWOOMr44JQH2F96pBBZhQjwhEUHUxWJSKV1SMdOVkmIUPBP59kdia3IBUkck94r7t9%2BKuM2SMb%2FNa6KVVFhhRzuUZj1TRNbKhefT19hiMkvVmQzd7OC4I3n33eEka0o2wZjwZWO%2BFOmN0JQiz0BM7n3qGtXmLSJq%2FB3rdy61rSn0HY9bH2pSY3nymGoH9B%2FnzxCVIjwdf7%2FQ%2BN2VK7&fta_ind=1&fs=1&thumb_click=1#photo
Ja, lijkt toch een 5. Maar... wat vind ik nu? Deel 2 vanaf de andere hoek! Onze zelfde vriend, hoezo dicht langs die vrachtwagen ? [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Ooulv6kU4cM&feature=like-suggest[/ame]
Bizarre manier om een Ferrari te verkopen. Normaal poets je de te verkopen auto nog een keer extra mooi op. Zet je mooie foto's in je advertentie en een nette tekst met een omschrijving van de auto en misschien zelfs wel een stukje geschiedenis. Hier in deze marktplaatsadvertentie zie ik 1 regeltje tekst, een foto op een auto-ambulance, een foto van de km teller en een foto van de auto met een tweezitsbank op het dak van de auto..... Onbegrijpelijk om zo iets waar je nog 42500 (?!) Euro voor wilt hebben op deze wijze proberen te verkopen. Dan doe je als verkoper echt goed je best om je waar kwijt te raken. En toch kan het natuurlijk best een goede auto zijn. Maar het zou niet mijn eerste keuze zijn. Lewie