Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2776 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Full Name:
    Erik
  2. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Full Name:
    Marc
    +1!

Het verschil tussen een HGTE upgrade en een door de fabriek afgeleverde HGTE is dat bij de laatste een mat paardje voor op de gril zit...

Zet dat maar uit je hoofd. Hij kan ongelooflijk snel zijn op het circuit, maar ga er niet 2000 km mee boenderen....dan is er veel naar de knoppen. Neem dan een P....

3. henkie

henkie La Passione... Lifetime Rossa

Full Name:
    henkie
    En hier mag wel Ferrari op staan...? ;)

Coach-builder Gullwing America has announced its new project, this one-off Ferrari F-340 Competizione, based on the 1952 Ferrari 340 Mexico Berlineta.

That 1952 model was built for competition in the Carrera Panamericana race in Mexico. Only 3 exemplars of the car were ever made.

Proprietor, Arturo Alonso, from the San Antonio, Texas-based Gullwing America, will be re-inventing the model using modern technology. The car will be based on a 456 Ferrari platform that will be re-bodied in aluminum and hand-made by Australian Mark Nungent. New additions will include a diffuser, rear spoiler, side vents and front splitters.
    Power will come from a 5.4 liter V12 producing 476 PS (350 kW / 470 hp) coupled to an original 6-speed manual transmission. Modern tech on the car will include the brakes and taught suspension.
    On the inside, the look will remain close to the original car but will feature modern touches such as the carbon fiber seats, a roll bar, a special luggage set and chronometers.
    Source: Gullwing America
    Image Unavailable, Please Login

Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  4. henkie

Full Name:
    henkie
    Erik, ben ik te laat ?

5. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Full Name:
    Erik
    Zwaar over tijd Henk, zwaar over tijd...... :)

Ik ga nu gauw op pad voor mijn favoriete tijdbesteding op m'n vrije dag: paasvoetbaltoernooi voor de E-tjes....zal de kantine wel weer regelmatig van binnen gaan zien als ik buienradar mag geloven ;)

6. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ Lifetime Rossa Owner

Full Name:
    Fred
    Jij drinkt toch niet? :D:D:D

@Henk,
    Jij toch ook niet, op 1x per jaar na :)
    Die Gullwing America mogen ze van mij een Nek... ,je vat hem.

7. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Full Name:
    Bob
    Dat is nog eens een smaakvolle interpretatie van een klassieker... voor amerikaanse begrippen dan.

Hebben ze hier echt toestemming voor gegeven? Dan zal de prosecco goed gesmaakt hebben op dat moment. Wanneer is dit bekend geworden? Eerste van de maand?

8. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
    Nee.

Onno

9. henkie

Full Name:
    henkie
    Ik heb er ook niets mee, dan is die van Frans 10x zo mooi.
    Het is trouwens nieuws van afgelopen november maar ik kwam het nu tegen.

10. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Full Name:
    Waldo
    Oef, wat zonde dat daar een volbloed Ferrari voor is opgeofferd. Zo, zo, Amerikaans lelijk :(

11. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Full Name:
    Cor
  12. Hans

Hans F1 Veteran

Full Name:
    Hans Teijgeler
    I don't sell cars, I sell engines. The car I throw i for free - Enzo Ferrari.

En aangezien hiereen 456 onder zit..., is het dus een Ferrari :)

13. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
  14. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Full Name:
    Bob
    Waar zit hier de 'like'-knop???

15. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Full Name:
    Waldo
  16. VEEP

VEEP Formula Junior

weet niet wat er aan bpm op zo`n model bijkomt? recent groot onderhoud, moet dan wel aantoonbaar zijn, en recent in km, of tijd?

17. tomgt

tomgt F1 Veteran Rossa Subscribed

Full Name:
    Tom Wiggers
  18. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Full Name:
    Bart
    Soww........dat is alweer even een tijd geleden dat ik hier heb gepost!

Het laatste jaar enorm druk geweest met vanalles en nog wat, zowel zakelijk als prive, dus de internetfora's liepen daarbij opeens erg had terug. Inmiddels alweer een beetje bij en met de mand paaseieren naast me (burp) en de voetjes omhoog langzaamaan weer eens wat bijlezen. Volgens mij is er een hoop gebeurd! Cor en Karen moet ik feliciteren, wauw, leuk te zien hoe die doelen toch opeens werkelijkheid worden! Jordi (hoi) ook, Franc even iets minder voor het moment maar komt helemaal goed!, Pieter zijn droom is zo te zien ook uitgekomen en ik denk dat ik dan nog maar op de helft zit...

In de tussentijd heb ik me zelf mogen vermaken door weer een hoop mooie modellen te mogen aaien. Als ik me beperk tot de Ferrari stal zijn deze twee me het meest bijgebleven:

Ferrari 458 Italia:
    http://www.driven2shine.nl/forum/showthread.php?1885-Custom-Car-Cleaning-2011-Ferrari-458-Italia

Knap 6 maanden oud en meer dan 5000km op de teller. "Ja" zegt ie, "effe mee op vakantie geweest naar Zuid Frankrijk". Niet met de veel ruimere, comfortabelere en zuinigere X5 dan was mijn logische vraag? "Mnee, dit is veel leuker". Oke, goed argument :D

Ferrari Testarossa:
    http://www.driven2shine.nl/forum/showthread.php?1700-Custom-Car-Cleaning-Ferrari-Testarossa-Gloss-It-Detail

Typisch zo'n auto wat vroeger in posterformaat naast je bed hing en nu opeens een paar dagen tot je beschikking staat. Eerlijk gezegd in zéér slechte staat toen deze arriveerde. Nu is het altijd afwachten wat mogelijk is, maar bij deze was ik eigenlijk al aan het bedenken hoe ik moest gaan zeggen dat ik hem echt niet beter meer kon maken. Maar goh, ik denk dat ikzelf even versteld stond van het eindresultaat als de eigenaar. Prachtig! Als kers op de taart werd het interieur nog gedemonteerd om opnieuw te laten airbrushen. Deze Testarossa kan zo weer de showroom in!

En momenteel gestart aan de 16M van R + H, of H + R, ik weet het niet meer :D In ieder geval, genoeg te doen en vooral nu genoeg te lezen!

19. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Full Name:
    René
    Hoi Paulus, de HGTE uitvoering is er enkele jaren na de lancering van de 599 gekomen maar bestond ook al bij de 575 bijvoorbeeld. Het bestaat o.a. uit een sportievere vering/ophanging, andere velgen, sportuitlaat, kuipstoelen, witte km-teller en zilverkleurig paardje op de gril (voor? en) achter.
    Toen ik enkele maandelen geleden bij Ferrari in Hannover was en enkele vragen stelde over een 599 die daar te koop stond zei de verkoper dat als ik een 2-hands wou kopen, het een HGTE moest zijn, die behoudt veel beter zijn waarde zei hij. Degene die hij te koop had was geen HGTE dus het was geen 'verkooppraatje'.

Succes met je zoektocht!

René

20. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Full Name:
    René
    Bart.....moet jij niet werken? :D:D:D

21. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Full Name:
    Bart
    Hahaha, ja dankjewel voor de mentale support :D

22. Trezerotto

Trezerotto Formula Junior

Full Name:
    Otto Trezalbione
  23. Hans

Hans F1 Veteran

Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ik voel me zoooo welkom vandaag....

24. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Full Name:
    Cor
    Sjonge sjonge!:D
    Werden Karen en ik vanmiddag overvallen door een bezoek van:
    Onno en Harald, Wim en Ria, Henk, Pieter en Els, Jef en Carolien, Hans en Merel, Roger en Fred en Wilma natuurlijk. Met Fred als initiator.
    Zo'n spontane '360 Spider babyshower' actie : Super jongens, Helemaal geweldig! We werden hierdoor echt overdonderd. Karen bleef maar koffie zetten :)
    Die paaseieren in de tuin zijn niet gelukt ivm het engelse weer. Binnen was het echter gezellig.
    Het was hartverwarmend om deze mensen op 2 paasdag te ontvangen. We hadden ook nog ander mensen op bezoek die steeds zeiden: er komen er nog meer aan :D
    Iedereen heeft de 360 van dichtbij kunnen bekijken. De garage was op een gegeven moment ECHT vol !! :)
    Ik zit nog met een roes op de bank.
    Dank, Beste vrienden !
    De volgende keer zien julle me rijdend met een smile nog breder dan die van mijn Spider!!

25. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Full Name:
    Erik
    Helaas had ik voetbalverplichtingen vandaag anders had je mij er ook nog bij gehad. Nou, misschien maar beter ook zo....;) Zijn er nog foto's geschoten vandaag? Vast wel! Kom op dan.....

Share This Page