Sorry Jordy maar wat je hier uitlegt/vertelt is "redelijk" bekend hier Toch mooi dat je het nogmaals uit de doeken doet.... Iets wat jij (nog niet) weet is dat ook de vlammetjes (lees: blauwe kegels) te zien zijn. Alleen in het donker/tunnels te zien maar zeer de moeite waard Die bypass kleppen zijn standaard sinds de 360CS, F430 en modellen daarna. Tubi is daar niet blij mee schat ik zo...
Dat het een bekend fenomeen is was mij reeds bekend, ik had mij echter nooit zo verdiept in het systeem en ik ging er dan ook vanuit dat met de kleppen open nog altijd een deel door de demper ging waardoor men het nodig vond om ook de demper aan te passen. Voor nu gaat de reservering voor een uitlaatsysteem dus naar een ander onderdeel . De blauwe vlammen was ik ook van op de hoogte, tijdens het wachten op de levering heb ik elk F430 filmpje op Youtube gezien waaronder de F430 op een nachtelijk circuit, heerlijk . Deze; [ame]http://www.youtube.com/watch?v=2t57UchOGEU[/ame]
Klopt, die vond ik zo lelijk, binnenkort alle stickers eraf, bumpers oranje wrappen en martini stickers erop zoals de porsches van weleer, vind me dochter leuk. Vu, morgen ga ik de taxi halen in Duitsland, donderdag naar de RDW keuring, en met het weekend staan we voor de disco.Misschien begin Mei op transport naar Monaco heeft martin ook vervoer daar.
Zoiets Tonnie? Veel plezier morgen! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
ma 09 apr 2012, 16:09 Ferrari eert Gilles Villeneuve MILAAN - Formule 1-renstal Ferrari wil zijn ex-piloot Gilles Villeneuve een passend eerbetoon brengen. De Italiaanse renstal heeft zijn zoon Jacques Villeneuve uitgenodigd om op 8 mei enkele rondjes te rijden in een bolide op het testcircuit van Fiorano. Op die dag kwam de Canadees 30 jaar geleden om het leven bij een crash tijdens de kwalificaties voor de Grote Prijs van België op het circuit van Zolder. Jacques Villeneuve zal in de Ferrari 312 T4 plaats nemen, waarmee zijn vader de renstal in 1979 aan de wereldtitel bij de constructeurs hielp. Dit wordt een passend eerbetoon aan een man die altijd een speciale plaats had en blijft hebben in de geschiedenis van Ferrari, aldus de renstal. Gilles Villeneuve won in zijn korte carrière 6 grandprixs. Zoon Jacques werd in 1997 met Williams wereldkampioen
Hebben anderen trouwens ook een uitnodiging voor Viva Italia op 27 mei ontvangen van Novitec Rosso en 402 Automotive? Zou leuk zijn om af te spreken want dan kunnen we weer even bijpraten, die Italy trip is dan inmiddels alweer zó lang geleden.....
Vandaag een echte barnfind ophalen, een 12 cylinder Ferrari die volgens info sinds 1989 daar gestald staat.
Zit een 'done 3' in de verwachting? Please? De dag ervoor ben ik in NL voor de Magnum vs Crockett rit van de FCN, dus Assen komt goed uit. Onno