Dat heet een pose in het nederlands. Mijn GTC kan er ook wat van, vind ik. De Miura heeft een vleug elegantie in de aggressie, de GTC andersom. Onno Image Unavailable, Please Login
Moet je dit zien Martin en die foto's en km's er bij. Deur niet open geweest sinds 1979. Bora / Dino / Daytona http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FERRARI-MASERATI-YOU-THINK-YOUVE-SEEN-BARN-FIND-/180649822428?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2a0f9188dc
Volgens mij zijn die auto's weleens eerder in het nieuws geweest. Aparte combi van de Daytona, maar wel sjiek! Gr. Martin
@Henk & andere Schumi fans: de ouwe rot heeft vandaag wel mooi de snelste trainingstijd neergezet. Wat gaat hij verder doen dit seizoen? Ik denk dat hij zomaar eens zou kunnen gaan verrassen. Vanaf het begin van het seizoen zit hij er al goed bij en alleen materiaalpech en zaken waar hij geen invloed op had hebben hem van punten afgehouden. Ik ben benieuwd wat hij morgenochtend om 08:00 uur bij de kwalificatie doet. En zondag zit ik om 09:00 uur voor de buis..... of niet!! [size=-5] (waarbij natuurlijk staat voor Mol, maar dat hebben jullie vast al begrepen ) [/size]
Update; Vandaag eindelijk kenteken gekregen. Via Utrecht..............Veendam...........Vianen.........Utrecht...........Geldermalsen. Kan een boek schrijven!
Allebei DOODZONDE!!!!!!!!!!!!! Moet je die banden van die auto's in die omgewaaide schuur zien. Zo plat als een dubbeltje. Die andere drie dik onder het stof en zowat geen openbare weg gezien, daar zijn deze auto's toch niet voor bedoeld???
Ook hier een update, en het is een aparte. Vandaag de 430 weg gebracht voor een APK keuring die de dealer 'vergeten' was, geslaagd met vlag en wimpel echter was de diffuser wat vettig. Dus Munsterhuis maar gelijk gebeld wat nu precies die olie lekkage inhield. "Olie lekkage zegt u? Wij hebben slechts de spruitstukken vervangen, voor de rest was de auto in orde?" 4000+ euro voor iets wat u niet gedaan heeft is opmerkelijk niet waar? "Ik verwijs u naar uw dealer S te V" Maw. heel apart...... De motorruimte is overigens kurkdroog dus mijn vermoeden is dat er iets niet helemaal schoon is gemaakt na de olie beurt.
Iemand deze auto weleens gezien? http://link.marktplaats.nl/546976191 Lijkt een opmerkelijke prijs voor een auto bij een dealer van de eerste eigenaar als ik goed begrijp.
Dit is volgens mij de ex-lesauto van die rijschool waar je kon lessen in een Ferrari. Het lijkt niet duur maar ik ben benieuwd welke kosten er nog bijkomen om hem rijklaar te maken.
Staat ook (nog) niet op de site van Munsterhuis... Gevalletje niet zeuren, zo meenemen? (Kan Rene nog een verhaal over vertellen. Betreft ook een Testarossa, zijn eerste F )