En nog wat..... Dan is iedereen weer bij wat er zoals staat. Groet Arian Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier wat juweeltjes uit de automotive-advertising-scene: http://www.autoblog.nl/de-10-leukste-autoreclames-van-nu#post-50285 Welke is het leukst?
Het is definitief, mijn Boxer gaat weg, vorig jaar de Daytona al, dus heb nu geen Ferrari's meer, mijn dochter heeft gisteren ook al aangegeven dat zij over 4 jaar 16 is, en dat de Dino plaats gaat maken voor een Mini voor door de week en een witte Porsche gt3 rs voor het weekend, heb ze dan toch echt te erg verwend. Gelukkig goede herinneringen met de BB , met 60 jaar Ferrari in Maranello als hoogtepunt. Was een toptripje met Marcel. Lekker gegeten, vrienden gemaakt, was echt top, nog 5 jaar en dan op naar 70 jaar Ferrari, moet wel dan nog iets proberen te bemachtigen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Tonnie Die eerste foto.. is dat 50m voorbij Rest. Cavalino in Maranello? Jammer van die BB. Was je die Barchetta ook al kwijt? Zag ik van de week toch nog op een foto staan?
open dak, ik ben bang niet mijn ding meer, met mijn sinussen, van de week met de vrachtwagen weg geweest, bijrijder even tochtraampje open gehad om te roken, volgende dag migraine, dus het wordt weer een daytona of een 275gtb4.
Volgens mij bij Zanassi, 500 m voorbij de galleria. Barchetta is vrijdag opgehaald en toen gelijk de proefrit gehad van de BB, toen ook maar gelijk de 400 verkocht aan die persoon, trouwens de goedkoopste Ferrari die ik ooit gehad heb, moest pas meer betalen voor een Vespa scooter.
@Roger Zit een oude Gli te lezen. Daar vertelt ene Loi over zijn oude 575 Maranello. Is dat de auto van Franc?
Toen had ik het nog niet de gaten waar het aan lag, maar ja als jij erbij bent durf ik gewoon wat meer aan, zoals met over de 200km bij -10 met de Murcielago, gelukkig doet zo'n auto alles zelf, was wel spannend toen ie ging glijden.
Wat dacht je dan van 250 met de daytona en dat ik mijn armharen kwijt was door de vlammen die uit de open uitlaat kwamen. Of dat ritje richting oisterwijk in de regen met een enzo met wielspin in zijn 4e versnelling! Later reden we 300!