Ik zit echt op het puntje van mijn stoel!! Wat een stoere mannenverhalen!!! Jullie deinsen werkelijk nergens voor terug he?? Man, man, man, ongelooflijk, jullie zouden in een zucht met namen als Fangio en Sir Stirling Moss genoemd moeten worden!!
Ligt niet aan mij, dat is allemaal Bram zijn schuld, zegt dan ook de hele tijd , "kan mij het SCHELE". En Marc, heb jij niks aan onze Henkie te vertellen.
Had mijn meiden dit weekend Piedro, dan komt er weinig van. En met 8-9C vind ik het toch geen rijden met die Ferrari. Niks wordt goed warm, nooit het juiste gevoel. Jij hebt het kenteken las ik ?
En voor volgende week ziet het er ook allemaal erg goed uit als je van regen houdt. Een week daarna is Spaitalia al. Als het zo door gaat blijf ik thuis, wat heb je daar dan ? Grr..... Image Unavailable, Please Login
Mooie GP. Wel leuk om de 1e startrij met Merecedes gevuld te hebben sinds.... Fangio tijden. Ik ben gisteren nog even wezen rijden. Ik begin de 360 nu en beetje te kennen. Wat een verschil met de Mondial. (100 PK meer; 120 KG lichter) Rondje Tiel - Wamel - Rosmalen - Zaltbommel-Wadenoijen-Tiel. Even naar Henk van Lith gereden: deze was druk met een Daytona bezig. Vandaag was echt een stuk kouder ; en het ziet er voor de nabije toekomst niet echt veel beter uit... Voor de Tour Auto Bezoekers : Veel plezier deze dagen
Het weer was vorig jaar toch niet zo verkeerd?? Ik kan me Martin's "testa rossa" nog goed herinneren... Veel plezier Martin! Vast een fotodraadje aanmaken??
Martin, je had ook in Arizona kunnen gaan kijken, daar rijden ook ferrari's met NL geschiedenis rond. Photo by RM auctions Image Unavailable, Please Login