En hij is weer slapen :):):)
Snelheid is niet alles in mijn ogen. Ik kon tijdens de rijvaardigheidsdag laatst op Assen ook niemand bijhouden, maar ik heb wél genoten. En dáár gaat het om!!! Vorig jaar tijdens Viva Italia werd deze 208 nog verkozen tot de mooiste youngtimer (als ik me de categorie goed herinner). Neemt niet weg dat er een aardig prijskaartje aan hangt.
Prachtige Ferrari hoor!! Handbak is super en de kleur vind ik ook mooi. Ook een interessante vroege Fiat Ritmo op die 2e foto! Zie je niet vaak meer. Toch een cool en erg modern Bertone-design toen.
Gefeliciteerd! Mooie in/exterieur combinatie. Ik wist trouwens niet eens dat de 612 ook met handbak is geleverd.... Weer wat geleerd.
Een fraai exemplaar en zeer zeldzaam! Maar inderdaad niet de snelste... Kan iemand mij uitleggen wat dit met trouwens met een Dino te maken zou hebben?? Ik dacht toch echt dat alleen de 208GT/4 en 308GT/4 nog een tijdje die aanduiding hebben meegekregen...
Tenzij hij bedoelt dat de 308 GTB aanvankelijk ook als Dino op de markt gebracht zou worden, zie de prototypes met Dino badge en velgen.
Ja, dat zou mij ook tegen houden. Was er laatst niet iemand op het Forum met eveneens een 208? Kan het met de zoekfunctie niet terugvinden. Draadje met foto's.
Vorige eigenaar was Milko (milko1969) Foto's staan in het "stel je voor" draadje. Overigens is de eigenaar voor Milko hier ook actief, met name in het 365 , 400 en 412 gedeelte... Edit: onder de naam kliko312...
Daar houden we je aan Ton. In de tussentijd graag wat meer verhalen (lees: tekst) over hoe je deze auto gevonden hebt. Hoe je hem bent gaan kopen, vliegen? ect. Kortom de leuke verhalen die vooraf gingen aan deze foto. Kort Meer dan een...
Zo Ton, das een mooie!! Toen deze 612 net op de markt was heb ik 'm in actie gezien op Zandvoort. Ik was serieus onder de indruk hoe dat ie de Tarzanbocht pakte.... Met een flinke huil Veel plezier ermee, Ton PS1 Zwarte 355 spider gehouden? PS2 Mooie snelle naamwijziging,Ton; ik zit op die van mij te wachten
robeer maar eens een goede carburateur GTB versie te vinden, waar echt alles maar dan ook alles aan gedaan is, met alle historie en zelfs het fabrieks aflever certificaat erbij. Moet je eens kijken wat je moet neertellen, er worden 308 gtb's aan geboden van ruim over de 45.000 waarvan ik weet dat ze absoluut niet kunnen tippen aan deze 208 GTB. Maar ja, een moderne Golf GTI met is je dan wel 1.5 sec de baas natuurlijk, maar heeft geen enkel charisma en uitstraling............. Grt, Milko (ex) 208 GTB eigenaar
Is dat belangrijk dan om van petjes te kunnen winnen? Lijkt me dat je daar als echte liefhebber wel bovenstaat en je daar niet toe laat verleiden........... toch????? Milko (ex) eigenaar 208 GTB (die dure van 34.500,-)
+1 Het draait bij zulke auto's toch vooral om het rijplezier, charisma en dergelijke! Voor het geld dat ik uitgaf aan m'n CS had ik bijvoorbeeld ook heel wat snellere wagens kunnen kopen, maar of die me hetzelfde rijplezier zouden bieden... Guy
Ik heb die andere 208 ....... Inderdaad niet de snelste auto maar gaat het daar om? Ik was dus specifiek op zoek naar een NIET RODE GT4, dan wordt de spoeling echt dun en gegeven het feit dat de GT4 "nogal" roestgevoelig was wordt zo'n zoektocht helemaal een uitdaging. In dit geval dus gegaan voor de staat en algehele uitstraling, dat is met die GTB ook, als je dat ding ziet staat er gewoon een hele mooie originele GTB met een superuitstraling zoals je ze echt zelden ziet. Bijgevoegd nog een foto van de 2 beauties. Image Unavailable, Please Login